Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det første jeg ser etter er farge. Jeg er mest glad i sorte, grå eller hvite biler. Rød, blå eller grønn bil er uaktuelt.. kan være så mørk blå den bare vil men da vil jeg fremdeles ikke ha den. :P

Ellers ser jeg egentlig ikke så mye på utstyr. Men er veldig opptatt av motor. MÅ være noe som går ganske greit. Ombygd/ikke ombygd spiller ingen rolle for meg. Fint interiør er også et must, helst skinn eller delskinn.

Deretter er det potensiale. Hva kan jeg gjøre for å få denne bilen enda bedre? Kan jeg utbedre eventuelle feil og mangler osv... Så den tekniske biten er vel mer sånn "nja.. kan vel ordne dette selv", i hodet mitt.

:)

Men Eu-godkjenning er blitt viktig. Da jeg er litt lei av å skru bil for å få ting gjennom at the moment...

Skrevet

Får min del så kjøper jeg aldri en bil som ikke ser bra ut på finn, ken godt kjøpe akkurat lik bil men det er tatt bedre bilder av den, ellers er kriteriene som følger

-Pris

-utstyr

-farge

Legger såklart vekt på rust, teknisk stand osv, det er ofte her det er prutningsmon etter som "mannen i gata" veit hva rust er så den slipper ingen som regel unda, når det kommer til farge så klarer jeg ikke tenke så langt som til videresalg, viss jeg synest bilen er kul i gul, ja da kjøper jeg den gul.

Kjøper ikke bil til han som skal kjøpe den av meg en dag, jeg kjøper en bil til meg der og da :)

Skrevet

Image is everything! :lol:

Og ikke minst stil. At ting står i stil - eksempelvis er en E60 520i med M5 4-potters eksos BAD image. Står absolutt ikke i stil med hverandre.. :roll: Eller en E36 318 komplett ombygd til M3 utenom motor. Og da gjerne til og med et M3-emblem på bakluka og automat på toppen av det hele... :? Er ingen original-politi, men ting må stå i stil og være gjennomført...

• 4 weeks later...
Skrevet

Merker at jeg har det omtrent som båtgutta med 3-fotssyke. Neste bil skal helst ha litt mer av alt.

Sier jeg som gikk fra 320i til 318Ci. Men bilen var nyere, hadde mer utstyr, en annen farge og annen form:)

Kort fortalt så er jeg vel ute etter forandring til det bedre...

Skrevet

* Km stand.

* Pris.

* Bildene som er tatt av bilen, helst mange bilder.

* Seriøsiteten til selger.

* Farge er blitt ganske viktig, ganske opphengt i sølvfargede biler :)

* Er veldig opphengt i M-sport(m-tech).

* Sports interiør er viktig.

* Utstyrs nivået må være over standard.

Skrevet

At bilen har det utstyret jeg er på utkikk etter.

At jeg får med mopeden min, (om det er bruksbilen vi snakker om)

KM-stand, pris og farge.

Og såklart, merke.... Er faktisk ikke så veldig opphengt i BMW lenger. Går faktisk ann å velge andre merker også gitt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...