Marius2002 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Har baklyker til E36 sedan. Hvite GIS BORT GRATIS til de som henter disse, hvis ikke blir de hevet over helgen. Der venstre er helt fin, topp stand! Høyre derimot han knekt slik "vannfører" vet ikke om det heter det, men sånn plastikkdings på toppen, samt et feste til innfestningen til pæren. (bare på den ene,husker ikke hvilket "lys" denne var knekt på, tror kanskje det var bremselyset(?)) Pærene og det som holder pærene følger ikke med, dette er bare glass og alt rundt. Om ikke noen vil ha disse GRATIS, så gå de i søppla. Iom de bare ligger å tar plass. Har tatt vare på de pga. reserve-lykter om de nye skulle ryke. Nå er bilen solgt så trenger da ikke disse lengre. Har ikke bilder på det som er knekt pr. nå, men skal se om jeg får ordnet dette til i morgen om ønskelig. Kan nås i denne tråden, PM eller på mail: pedersen.marius@hotmail.com Slik så de ut da de stod på bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Sendt PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 sender du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Sender ikke. Glemte å skrive. Dessverre, blir for mye styr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 skjønner men må da være lett å bli kvitt disse koster jo litt nye så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 skjønner men må da være lett å bli kvitt disse koster jo litt nye så Håper det, skulle til å hive de igår, men kom på at kanskje noen her på Bimmers som bor i nærområdet ville ha noen reserve eller noe, kanskje hente glass fra disse. Aner ikke, men de som bor i Molde og omegn kan bare komme å hente de. Skal se om jeg har andre E36- deler på lager jeg gir bort. Kanskje ikke topp stand, men men. Skal se hva jeg har å legger ut etterhvert. Gidder som sagt ikke å sende. Ikke for å være vrang men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Reiser til Oppal i morgen, er det ingen som har vist sin interesse, går de rett i søpla på mandagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 Da var de gitt bort til en ifra Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg