Stephan.s Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Jeg trenger kun å bestille bakhjulslager, eller bakhjulslejer som det heter på Koed.no og mutteren som låser lageret? Er det noe annet som er greit å skifte når en først har det ute? Bremseskjold er allerede kjøpt... Kjøp de 4 mutterene som fester hvert hjullager på spindelen. Disse mener også står på koed.no som MÅ byttes sammen med hjullager. Må vel strengt tatt ikke, men "bedre føre var" som det heter på norsk.
Hansh Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Jeg trenger kun å bestille bakhjulslager, eller bakhjulslejer som det heter på Koed.no og mutteren som låser lageret? Er det noe annet som er greit å skifte når en først har det ute? Bremseskjold er allerede kjøpt... Kjøp de 4 mutterene som fester hvert hjullager på spindelen. Disse mener også står på koed.no som MÅ byttes sammen med hjullager. Må vel strengt tatt ikke, men "bedre føre var" som det heter på norsk. De 4 boltene du mener? De fulgte med da jeg skiftet hjullager, sammen med sentermutteren.
Stephan.s Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Glipp fra min side. Men ja, boltene som sitter bak på spindelen som holder lagret på plass. De følger i allefall ikke med fra koed. Disse må kjøpes utenom. Var det jeg måtte når jeg byttet i november.
LHrightye39 Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Men når jeg da tar av det gamle hjullageret, da er det lett å komme til ABS sensoren, og få den resterende delen ut? Og jeg trenger vel ikke det jeg før refererte til som en "drive-flange"? Kun hjullageret?
Stephan.s Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Ja, du kommer ganske så lett til ABS sensoren, så ingen problem der Det jeg handlet når jeg byttet hjullagrene bak var: Baghjulsleje www7575 NOK 370,00 X2 Bolt (Skal udskiftes !!!) www15183 NOK 8,75 X8 Møtrik, Til Drivaksel www8178 NOK 58,75 X2
LHrightye39 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Har fått av lageret nå, hvor mye må jeg pusse og gnikke før det skal monteres igjen? Har fått det bra reint nå men kommer dette til å bli tett sånn at det ikke kommmer dritt og slikt inn igjen i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå