Sagen Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 En kompis kjøpte nettopp nye lykter rund baut til sin E39 hos GS Bildeler i Oslo. Bak var det fint, men må si at det var skuffende med front-lyktene. AE-ringene lyste punktvis, og ikke som en hel ring i org-lykter. Så rett og slett litt "jalla" ut. Trodde jo GS hadde skikkelig kvalitet på sine lykter, men varierer tydeligvis. Kompisen min kommer nok derfor til å skifte lykter igjen, men spørsmålet er da hvor man får fatt i PENE AE-lykter til en relativt rimelig penge? Og da spesifikt med hel-lysende ringer.... Lyktene ble forøvrig montert på i går, er det noe angrerett/bytterett på sånt hos GS? Noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Så vidt jeg vet er det kun de orginale Hella faceliftlyktene som duger. Andre ser fort jalla ut, som du allerede har oppdaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Er bare Hella som duger altså?? Noen som vet hva prisen er på dem? Uten xenon.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 løse ringer du kjøper på biltema og setter inn i orginal lykt er heller ikke så dårlig. de lyser jevnt rundt hele og ikke prikker rund på ringen. de kan det vere verdt å prøve til 499.- før du kjøper lykter til flere tusen. http://www.biltema.no/products/product. ... mId=136431 jeg har disse på min E38 og er veldig fornøyd. kjøpte de for og teste før jeg kjøpte dyre lykter. var verdt og prøve de først til den prisen. og det ble til at jeg beholdt de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Hella koster ca 4400 med frakt fra Koed, GS skal ha over 10... Delenr www7960 på Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 4440,- er vel for en lykt hos koed og 10k for to på gs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 4440,- er vel for en lykt hos koed og 10k for to på gs. www7960 på koed.no Forlygtesæt -Facelift 2000 eftermontering- Det er da 4.210,- for ett sett med høyre+venstre lykt. Dette er Hella halogen. Prisen du tenker på er nok for xenon, og da stemmer det. Hellalykter hos GS derimot koster 10.167,50,- for ett halogen sett. Samt 22.823,75,- for xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Syk pris fra koed, løp å kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 er det bare meg som syntes gs har noen helt syke priser? så stor prisforskjell på lyktene er jo helt sykt koed selger jo alt billigere, men de tjener jo fremdeles penger for det. gs må jo ha en syk fortjeneste på det de selger! beklager dette blei litt ot, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Kan noen vise meg hvor det koster over 10 løk for vanlige Hella facelift hos GS? Mener de kosta rundt 5 eller noe jeg.Hvis ikke har jeg hatt griseflaks... Er det ikke xenon som koster såpass mye? I mine øyne er det like greit å kjøpe Hella med en gang,heller utsette lykter en stund og spare opp og kjøpe kvalitet. Og gs har vel angrerett som alle andre.Spørs bare hvordan det er hvis du har prøvemontert dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Ble ikkje gs kjøpt opp av Bavaria for en stund siden? Synest og å ha merket at prisene er blitt en god del høyere nå, enn tidligere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Hallois skjønner at dere syntes dette er litt merkelig. Uten å lage en stor diskusjon rundt dette med pris som du finner 100 plasser her inne på forumet, så kan jeg komme med litt info ang våres priser. Grunnen til at GS ligger høyere i pris på en del varer er at vi selger ca 70 % av varene våres til firmaer som selvfølgelig skal ha gode rabatter osv. og de skal jo selge varen videre med fortjeneste også. setter vi da prisen for lavt ,blir rabatten/fortjenesten mindre hos firma kundene. Derfor er det slik hos oss på noen varer, men vi er med å konkurerer så ta tlf og ring å spør om et tilbud hos oss , spør gjerne etter meg. Så vil nok forskjellen ikke bli så stor likevel. Derfor så lager vi jo kampanjer/ tilbud etc. Og det vil dere nok se mer av i tiden som kommer også. Hilsen Morgan GS BILDELER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 ja det blir jo litt skjevt, når jeg på den lokale x-bmw sjappa, får 18% på delene som jeg må kjøpe for full pris hos dere.. De kjøper av dere, og jeg kjøper av de billigere enn jeg kjøper hos dere OG jeg slipper frakt.. Lett da å svinge bortom der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå