Torbjørn E39 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 236903.ece Ikke spesielt smart, måtte bli oppdaget før eller siden det da. Var ikke akkurat lite antall biler heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Må vel gå galt når det er så mange biler og ingen av de er innom verkstedet en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Lite IQ på den mekanikern, og kansje ikke så mye å spore til de som kjører runt med de trafikkfarlige "EU godkjente" bilene heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Lurer på hvor vanlig dette egentlig er...Har hatt på følelsen at det praktiseres noe slurv her og der, men lurer på om ikke endel mekanikere kanskje kunne føle seg fristet til å hjelpe bestekompisen i trøbbel av og til...hehe - selv om det beste da såklart ville vært om han hjalp ham i å fikse litt bil på kveldstid!! Uansett, å sende gjennom 73 biler på den måten er jo direkte idioti. Får håpe tufsen koser seg i cella si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Makan til fjott. Sikkert ikke den skarpeste kniven Noen som vet hvilket verksted det er snakk om, eller skal vi bare la den biten ligge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Litt bittert da om han akkurat har tatt fagbrevet, tvilsomt at noen som driver et verksted vil ansette en slik kar etter soning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Ja jeg vet. Kan si så mye som at det er en kjent merkeforhandler i Trondheim. Nei det er ikke Strandveien/BMW Sikkert flere som vet det her inne også vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Tviler vel på om verkstedet får noen form for straff for dette. Man kan aldri forsikre seg mot utro tjenere uansett bransje. Hvis ikke kan det fort være kroken på døra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Helt enig. Man er bare nødt til å stole på folk i en slik sammenheng. Bare synd at noen misbruker tilliten på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Han drev virkelig sitt "eget" firma haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Og håper de som spør om jeg kan "hjelpe" leser dette og skjønner hvorfor jeg har sagt nei bestandig... Folk har blitt "fornærmet" fordi jeg ikke har kunnet "hjelpe" utrolig nok. Nesten som å spørre en bankmann om han ikke kan ta med noen kr til deg fra arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Får håpe tufsen koser seg i cella si! Ikke minst mister såpa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Denne måten å bedrive godkjenning på riskikabelt, uten tvil. Så lenge man ikke er verkstedeier er det veldig lurt å passe seg. Er man sjef derimot.. Å ikke ha bilen der i seg selv er farlig. Hvis Biltilsynet skulle stikke innom og sjekke kan du få et forklaringproblem. En bekjent av meg fikk EU godkjent bilen akkurat da Biltilsynet kom innom på kontroll, og da måtte den stakkars mekanikeren sette mangellapp på senkesett og tona ruter. For meg er det alfa omega at det finnes fornuftige sjeler ute i bilbransjen. Folk som har innsikt og SUNN FORNUFT. Så lenge alt teknisk er på stell burde det ikke være noe problem å se med litt 'ølbriller' på diverse motor og understellsdeler. Så lenge ikke Biltilsynet lar oss godkjenne dette vil det alltid være sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 enig med deg oddis! men understellsdeler bør da være slik det skal, så lenge ombygginga ser godkjent ut og alt virker som det skal, bremser og understell er i stand til å bremse ned den faktiske motoren som sitter oppi, sår trenger de ikke være så firkanta, synes det er herlig med EU-kontroller jeg, om disse ikke hadde vært, tenk da på hvilke biler som hadde rulla rundt i dette vakre land. Tror ikke jeg hadde turt å kjøre bil engang da, at han slipper biler igjennom uten og ha sett på dem er uhørt! J.Hofstad, folk synes kanskje du er teit når du nekter å skrive under, men jeg holder med deg, krasjer den og du ikke har sjekka den skikkelig, og det viser seg at det er en feil som burde være oppdaget på en eventuell EU-kontroll. Da får du en dårlig magefølelse. Men visse ting må de klare og se igjennom. Ting som ikke er relevante for andre enn sjåføren selv, og ikke selve sikkerheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Får håpe tufsen koser seg i cella si! Ikke minst mister såpa! HAHAHA!! Har forøvrig tenkt litt på det som Oddis sier..Om du går på BT vil du aldri få det gjennom, men jeg føler ikke en verkstedsansatt bør henges om han slipper gjennom en gammel bil med co-utslipp som er 5 for høyt, eksempelvis..? Samtidig er regelene såklart slik de er, men føler det er stor forskjell på å se med ølbriller på en eksoslekkasje, ift å se med ølbriller på et istykkerrustet dempertårn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå