Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kan noen slenge ut et bilde av monicam3??

Det tviler jeg sterkt på du noen gang kommer til og se på nettet ;) Du får det neppe fra henne eller meg hvertfall ;) Nysgjerrig eller?

Skrevet

Den diskusjonen har vi vel hatt før og den førte ikke frem til noe, på noen som helst måte mener jeg å huske ;)

Men du trenger ikke være pusegutt nå mer for nå har du jo alt smelt meg på tjukka!

Skrevet
Er nok ikke så mange her som har bilde av meg serru ;)

Er ikke så spennende å se på heller ;)

Ok, til din opplysning og litt for å advare deg, så var det ikke så veldig vanskelig å finne bilde av deg, for å si det sånn, du bør skjule hele skiltnummeret på bilen din.

Og din trosretning er Paranormal.

Men du trenger ikke være redd for at jeg kommer til å lekke ut noen info eller bilder her.

Ville bare vise hvor lite info man trenger for å finne ut det meste om en person.

Skrevet

Hvis folk skal sile nettet for å finne bilde får dem bare gjøre det. Men JEG legger ikke ut ett bilde av meg selv på ett "gutte-forum" for å vise meg frem. Folk vil se meg på div treff og evt bilder som blir tatt på treff (nei, jeg poserer ikke) så jeg har ikke tenkt til å være usynlig heller.

Ser andre jenter har lagt ut bilder av seg selv her og andre forum og jeg blir flau på deres vegne. Det blir for dumt i mine øyne...

Men takk for ditt løfte Haug523 :) Setter pris på det ;)

Skrevet
Hvis folk skal sile nettet for å finne bilde får dem bare gjøre det. Men JEG legger ikke ut ett bilde av meg selv på ett "gutte-forum" for å vise meg frem. Folk vil se meg på div treff og evt bilder som blir tatt på treff (nei, jeg poserer ikke) så jeg har ikke tenkt til å være usynlig heller.

Ser andre jenter har lagt ut bilder av seg selv her og andre forum og jeg blir flau på deres vegne. Det blir for dumt i mine øyne...

Men takk for ditt løfte Haug523 :) Setter pris på det ;)

Skjønner :D men ville bare advare deg.

Ja du har rett i det, ville heller aldri lagt meg selv ut på nettet, poserende på panseret for eksempel :P hehe.

Men uansett sånn detektiv arbeid er bare en liten hobby jeg har kan man si.

Jeg digger å finne ut av ting, uansett om det gjelder personer eller info, trålet nylig nettet etter Tuv papir til felgene mine og det fikk jeg tak i ja, gir aldri opp skjønner du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...