Gå til innhold

Viplash sin E32 730iA

viplash
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er nok ikke så mange her som har bilde av meg serru ;)

Er ikke så spennende å se på heller ;)

Ok, til din opplysning og litt for å advare deg, så var det ikke så veldig vanskelig å finne bilde av deg, for å si det sånn, du bør skjule hele skiltnummeret på bilen din.

Og din trosretning er Paranormal.

Men du trenger ikke være redd for at jeg kommer til å lekke ut noen info eller bilder her.

Ville bare vise hvor lite info man trenger for å finne ut det meste om en person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk skal sile nettet for å finne bilde får dem bare gjøre det. Men JEG legger ikke ut ett bilde av meg selv på ett "gutte-forum" for å vise meg frem. Folk vil se meg på div treff og evt bilder som blir tatt på treff (nei, jeg poserer ikke) så jeg har ikke tenkt til å være usynlig heller.

Ser andre jenter har lagt ut bilder av seg selv her og andre forum og jeg blir flau på deres vegne. Det blir for dumt i mine øyne...

Men takk for ditt løfte Haug523 :) Setter pris på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk skal sile nettet for å finne bilde får dem bare gjøre det. Men JEG legger ikke ut ett bilde av meg selv på ett "gutte-forum" for å vise meg frem. Folk vil se meg på div treff og evt bilder som blir tatt på treff (nei, jeg poserer ikke) så jeg har ikke tenkt til å være usynlig heller.

Ser andre jenter har lagt ut bilder av seg selv her og andre forum og jeg blir flau på deres vegne. Det blir for dumt i mine øyne...

Men takk for ditt løfte Haug523 :) Setter pris på det ;)

Skjønner :D men ville bare advare deg.

Ja du har rett i det, ville heller aldri lagt meg selv ut på nettet, poserende på panseret for eksempel :P hehe.

Men uansett sånn detektiv arbeid er bare en liten hobby jeg har kan man si.

Jeg digger å finne ut av ting, uansett om det gjelder personer eller info, trålet nylig nettet etter Tuv papir til felgene mine og det fikk jeg tak i ja, gir aldri opp skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...