viplash Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Vi sporet litt av. Tror det var en hylle som ble litt sjokkskada over Monica og meg i går. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Kommet over sjokket Hylle? Eller like stort ? enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Hahaha, jeg ler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 er vi så morsomme altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Kan noen slenge ut et bilde av monicam3?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Kan noen slenge ut et bilde av monicam3?? Det tviler jeg sterkt på du noen gang kommer til og se på nettet Du får det neppe fra henne eller meg hvertfall Nysgjerrig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Er nok ikke så mange her som har bilde av meg serru Er ikke så spennende å se på heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Er ikke så spennende å se på heller Du om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Den diskusjonen har vi vel hatt før og den førte ikke frem til noe, på noen som helst måte mener jeg å huske Men du trenger ikke være pusegutt nå mer for nå har du jo alt smelt meg på tjukka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 hehe.. Jeg kan vel ha meningene mine selv om vi har en bolle i ovnen vel? du trenger ikke være enig med meg liksom. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Er nok ikke så mange her som har bilde av meg serru Er ikke så spennende å se på heller Ok, til din opplysning og litt for å advare deg, så var det ikke så veldig vanskelig å finne bilde av deg, for å si det sånn, du bør skjule hele skiltnummeret på bilen din. Og din trosretning er Paranormal. Men du trenger ikke være redd for at jeg kommer til å lekke ut noen info eller bilder her. Ville bare vise hvor lite info man trenger for å finne ut det meste om en person. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Hvis folk skal sile nettet for å finne bilde får dem bare gjøre det. Men JEG legger ikke ut ett bilde av meg selv på ett "gutte-forum" for å vise meg frem. Folk vil se meg på div treff og evt bilder som blir tatt på treff (nei, jeg poserer ikke) så jeg har ikke tenkt til å være usynlig heller. Ser andre jenter har lagt ut bilder av seg selv her og andre forum og jeg blir flau på deres vegne. Det blir for dumt i mine øyne... Men takk for ditt løfte Haug523 Setter pris på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Hvis folk skal sile nettet for å finne bilde får dem bare gjøre det. Men JEG legger ikke ut ett bilde av meg selv på ett "gutte-forum" for å vise meg frem. Folk vil se meg på div treff og evt bilder som blir tatt på treff (nei, jeg poserer ikke) så jeg har ikke tenkt til å være usynlig heller. Ser andre jenter har lagt ut bilder av seg selv her og andre forum og jeg blir flau på deres vegne. Det blir for dumt i mine øyne... Men takk for ditt løfte Haug523 Setter pris på det Skjønner men ville bare advare deg. Ja du har rett i det, ville heller aldri lagt meg selv ut på nettet, poserende på panseret for eksempel hehe. Men uansett sånn detektiv arbeid er bare en liten hobby jeg har kan man si. Jeg digger å finne ut av ting, uansett om det gjelder personer eller info, trålet nylig nettet etter Tuv papir til felgene mine og det fikk jeg tak i ja, gir aldri opp skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Må da være noe positivt i din lille "hobby" Det negative var at nå har du jo faktisk sett meg Bilder blir aldri bra...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå