kristianbmw Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 leste fort i mellom tråden . ble en veldig flott E30 ut av det har trua på å lakkere chrom listene jansen hadde vell tatt av fjærene ? Takk, ja skal få lakkert listene. Ja trur jansen hadde en eller to vinninger igjen Nå er den jo Team skyhøy.
kristianbmw Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 Noen som har råd om hvem coilovers jeg burde handle? hva passer best på denne bilen med småtrimma M20B25?
ZhilleN Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Utrolig pen den e30'n har blitt! Eneste som mangler er sote tåkelysa, og blinkers foran, og senke den noen hakk foran, ellers er den perfekt i mine øyne Stå på dette blir bra!
Mikael-B Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Han ska ha coilovers, lite vits å senke den mer på originale dempere og noe slitne senkefjærer Stakkars B20'en fikk kjørt seg igår haha
kristianbmw Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 Han ska ha coilovers, lite vits å senke den mer på originale dempere og noe slitne senkefjærer Stakkars B20'en fikk kjørt seg igår haha Bare å få bestilt coilovers Det stemmer,morro med væt asfalt
kristianbmw Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Uff uff uff ... Lørdag 12 sep. var jeg på vei op til seljord men dama å en kompis da vi ble stoppet i teknisk kontroll på klovholdt. De klaget over 40-40 senke settet mitt og Brock b1(9x16) som ikke stod i vognkortet. det var ikke noe annet de sa noe på men de KLIPTE SKILTENE fordi jeg ikke hadde papirer på senke settet Jeg spurte om jeg fikk kjøre bilen hjem men det var det over hodet ikke mulig, bilen var i uforsvalig stand...Jeg var SISTE BILEN om ble vinket inn og det kjørte en rullemala, ni kabba granada med V8'er i, rett bak meg men som ikke ble vinket inn Jeg prøvde å forklare de at jeg ikke ville la bilen stå der oppe midt i skauen, så attraktiv som den er, men de ga faen, pakka sakene å reiste derifra 5 min etter de tok meg pappa ringte meg søndag morgen å fortalte at politiet hadde ringt han. Det hadde vært INNBRUDD i bilen.(forsikringa står på fatter) Jeg heiv meg i bilen for å opp å se hva faen som hadde skjedd. Da jeg kom opp ble jeg jævli lei meg.. De fulle jævlene som purken hadde tatt på fersk gjerning, hadde faen meg gått over bilen å stått på taket for så å bryte seg inn i bilen via takluka.De var ute etter felgene men de hadde ikke jekk så de hadde løsna hf hjul og prøvd å løfte bilen for hånd. Da hadde bilen bare lagt seg med bremseskiva på innerkanten av felgen. De hadde også løsna bakhjula men ikke fått de av. En nabo kan fortelle at han først hadde våkna av en rakett.Da han stod opp så han at de brøyt seg inn i bilen min og han ringte purken.De kom ikke.Han ringte en gang til.de kom ikke. Tyvene sendte en audi diesel bil til ulefoss for å hente jekk, da ringte naboen til politiet å ba de komme fort som faen for å få tatt de på fersken, da kom de endelig.Mens tyvene holdt på å jekke opp bilen kom politiet.2av guttene ble pågrepet men sluppet igjen for en 3 person på 17år hadde hoppet i vannet å lagt seg på svøm over norsjø. Politiet var redd gutten hadde druknet men han ble tatt av hundepatruljen på andre siden av vannet 3 TIMER senere.Var nede på politistationen å anmeldte saken i dag. jaja. ikke noe morro når sånt skjer... PS. BILTILSYNET her er noen bilder. Bilen rett etter avskiltingen få timer før innbrudet. Her ser du noe av hva de har gjort. stort oppslag i avisa å greier. all mekanismen osv må byttes.jævli tungvin måte å bryte seg inn på...
OverKill Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Var kjipt det her her Kristian, håper alt ordner seg så bilen blir like strøken igjen! Hilsen Mickey Finn
JonasD Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Off! Jævla kjipt! Får håpe alt ordner seg
kristianbmw Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Griselekker E30! Ikke så veldig fin for øyeblikket..
kristianbmw Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Var kjipt det her her Kristian, håper alt ordner seg så bilen blir like strøken igjen! Hilsen Mickey Finn Ja ikke noe morro...Ja den blir nok bra igjen
Sturlis Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Jævlig kjipt det her... har de lagd noen bulker eller riper i bilen eller?
|Ole| Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Huff, så det er ikkje berre meg sånne forbanna idioter lar det gå utover?! Eg blei nettop frastjelt 4 stykk 17x8.5 brock felger sjølv...
fish Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Uff uff uff ...-Jeg spurte om jeg fikk kjøre bilen hjem men det var det over hodet ikke mulig, bilen var i uforsvalig stand... -Jeg prøvde å forklare de at jeg ikke ville la bilen stå der oppe midt i skauen, så attraktiv som den er, men de ga faen, pakka sakene å reiste derifra 5 min etter de tok meg Har selv blitt stoppet på akkurat samme sted som deg. Da kjørte jeg uten gyldig førerkort og fikk beskjed om at jeg naturligvis ikke kunne kjøre videre. Jeg sa at det har jeg forståelse for,,,, meeen at de (politiet) måtte ha forståelse for at jeg ikke aktet å la bilen stå på Klovholt over natta, av den enkle grunn at jeg mest sannsynlig kom til å finne bilen igjen uten felger/dekk, knuste ruter og alt som var av verdi innvendig ville være borte... Overraskende nok, hadde dem forståelse for det. Så etter en kort diskusjon avsluttet dem kontrollen, og tilbød å kjøre både meg og bilen hjem til meg. Btw. Veldig fin bil, og med dine "skills" blir den nok like fin igjen...
E30Frelst Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Utrolig trist det der, men saksøk BT for dette! Dems feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå