MonsterE46 Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Jeg får dette opp når jeg starter bilen å setter den i revers.. Jeg vet at jeg har to ryggesensorer som er gåend.. men ville bare spørre om det er det dette bilde forteller?. Bare for å være sikker.. vet at kjørelyset også lyser på det bilde..men det er fikset..så..hehe
Ivanrogov Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Ser ut som det er et par pærer som må byttes.
MonsterE46 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Eneste e at alle lysene bak fungerer, Det "pop'er" bare opp i blant, så det har ikke noe med ryggesensorene å gjøre? For alle lys på bilen fungerer helt fint.. så har ingen aning for hva annet det kan være.
Ad|oS Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Mligens lyktene som ikke takler check-controll?
tnt Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 funnet noe løsning? har samme greia på min bil. viser 1 baklys er gåen, men alle funke!
///Naitsirk Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 hmm..rare greier :s Plundra litt sånn rett etter jeg hadde kjøpt bilen min jeg og..gikk over alt som var. Så sjekka jeg skiltlysa, og der vare mørkt gitt den var litt tung å svelge..hehe
Gjest Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 er det orginale lykter på bilen din? kan være hvis du har montert led lykter at motstanden er så liten at bilen tror pærene er gått.
MonsterE46 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 har helt orginale lykter bak..ingenting som er skiftet på bak.. har sjekket bremselyset også..det fungerer. Det er ikke hele tiden at det lyser at noe er galt bak.. jeg får det bilde opp av og til i desjbordet.. ikke hele tiden. syntes det er rart..for visst noe hadde vært gale eller noe pærer hadde røke så hadde det vel lyst hele tiden?
Marius2002 Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Har du sjekket tåkelyset? Og som ///Naitsirk sa; lysene til reg.skiltet. Vet ikke hva det betyr, men hvis det betyr pære gåen så kanskje..
MonsterE46 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 ska ta en ekstra titt på tåkelys bak, men det ska funke også ska eg se på lyset på regskiltet.. takk for alle svar:)
E36Cab1 Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Prøv å skift alle pærene bak,hender ar glødetråden løsner i eine enden og "sveiser" seg fast igjen ved vibrasjon for deretter å løsne når tråden blir kald igjen(spenning er av).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå