kendro Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Løp og kjøp folkens! denne er pen takker for interiøret julian.. det blei suverent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 bra trenger det å være noen på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 nei, men regnet egentlig med det....hvis man gir et slikt bud, som 110 000kr..... så tenker man enten med hjertet eller ikke med hodet i det hele tatt. hvem vet kansje er det et fantasi bud bilen er fin, men nok ot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 javel? hvorfor mener du det er så gal pris? hvis du ikke vil tro på at dette er et reelt bud så skal ikke jeg stoppe deg, tro hva du vil... slutt å ødelegg, du har vel hverken sett eller prøvd bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Kan skrive under på at denne bilen er UTROLIG pen, jeg digga den når det var is motor, jeg elsker den nå! mye penere når du ser den med egene øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 nei, men regnet egentlig med det....hvis man gir et slikt bud, som 110 000kr..... så tenker man enten med hjertet eller ikke med hodet i det hele tatt. hvem vet kansje er det et fantasi bud bilen er fin, men nok ot.. Spar deg for sånn "drittslenging" i en salgstråd!! Fine e30 er vanskelig å finne!! Jeg har både sett å sitti på i bilen å kan si at denne er kjempe fin =) Har ikke sitti på med M motoren men var veldig overrasket over 318is motoren i sammenheng med den utvekslinga som da satt i den =) LYkke til med salget 110 er vell greit det om du tenkte deg 125 Mann må ALLTID regne med at folk pruter litt ;P Men den rette kjøper kommer som regel, så har mann ikke hast er det bare å slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 takker:-) jeg trenger jo ikke å selge da:-) kan hende jeg selger bare motor også, den kan jo byttes i en grei e30;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 takker:-) jeg trenger jo ikke å selge da:-) kan hende jeg selger bare motor også, den kan jo byttes i en grei e30;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 den døra som er bulket blir tatt på torsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 er bytte helt uaktuelt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 skjønne faktisk godt at "byremo" kommentere dette ... værtfall i henhold te det me godkjenninga av bilen... på e36 328 han la ut for salg klagde alle på heile forumet på at den ikke va godkjent... å plutseli e ikke dette vikti på denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjoegren Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Sant Børge... Hvorfor er det plutselig ikke viktig om bilen ikke er godkjent eller ikke med den motoren...seff er det viktig.. =) Hadde den vært godkjent hadde den vært solgt til nå =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Har du forhørt deg med BT om hvordan det blir å godkjenne den med s14 motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 For MEG så spiller det ingen rolle om den er godkjent eller ikke, derfor er den ikke godkjent! men ja det er en dialog med biltilsynet på gang... Å bare så det er sagt - hvis den blir godkjent som m3 stiger også prisen... Men om folk tviler på om bud jeg har fått er reelle eller ikke driter jeg i men det finns vel grenser? Skal ordne med dokumentasjon på M-delene, og alle deler i bremser og understell er 100% i orden og originalt M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Gått over 2 uker siden ditt bud på 110.000 var... Gikk det i dass eller liker folk bare å vente på at selger godtar budet? Selv hadde jeg gitt faen i bilen om ingen hadde klart å akseptere et bud på over 2 uker(!). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg