Rød Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Jeg har en E34 525i aut -93 mod. Bilen er kjempe kul og i god stand. Har imidlertid problemer med vibrasjoner når jeg passerer 80 km/t og opp til 90 km/t, da gir det seg. Virker som vibreringen kommer fra bakakselen. Har elimenrt hjul / felger som feilkilde. Noen som kan gi meg noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djheaven Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Har hatt samme probleme på min 525, Det viste seg å være en foring på bærebro,vist jeg ikke husker feil.. Verkstede byttet den,og borte ble bærebro.. En anne ting,som jeg har lært,er om det er mye møkk inni felgen,kan det gi kraftige Vibrasjoner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 ville ha prøvd å avbalansere felgen først jeg ja. før jeg begynner med noe foringer. hvis det er ekstreme vibrasjoner, nermere humping så tipper jeg senterringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 jeg hadde også dette på e39en min. ble 10x verre når jeg satte på sommerfelgene (bredere dekk). så jeg bytta casterstag og da ble det helt topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Det sitter noen små stag foran bakhjulet på hver sin side. Ble borte når jeg bytta disse. Dem var også feilpriset på Mekonomen på den tiden veit ikke om de fortsatt er det men ett lite tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 jeg hadde også dette på e39en min. ble 10x verre når jeg satte på sommerfelgene (bredere dekk). så jeg bytta casterstag og da ble det helt topp. edit: leste nå at dette var på bakakslinegen, da er det hvertfall ikke casterstagene. hjullager/ bellomaksling da? evt noen foringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Winther Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Har akkurat det samme problemet, har balansert felgene, skiftert bremseskiver og klosser, Pendelstagene frame og Paralellstaget, uten hell. Greit nokk måtte alle disse tingene byttes uansett pga eu gokjenning, men nå er jeg ivertfall sikker på at det ikke er noe av det som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 alle E34 må ha sentreringsring vist ikke felgene passer perfekt på navet. da blir det risting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Winther Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 det rister like mye med di orginale sommer felgene og vinter felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 da må du sjekk demperan. høyre foran bruker å gå forsterket på 530/535 og oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Winther Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 d kan faktisk stemme ganske bra, siden jeg haddepå noen felger fra en e39 som slo inn i demperene foran:) Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå