[space] Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Legger ut en link til de bildene jeg vet om som har blitt lagt ut. Føy på med egne bilder! Glenno konsentrerer seg hardt for å få justert kameraet bra Varme pølser og bål slår sjelden feil i -7 grader. Hvor er resten av bilen? Dagens raskeste! Flere bilder: Mine bilder Kim sine bilder
wicky124 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 ahaa..var bmwccn..da er det greit at jeg ikke var med..
S.Arnesen Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 NÅR VAR DETTA???? Har jo vært reklamert mye for dette på forumet de siste ukene... ahaa..var bmwccn..da er det greit at jeg ikke var med.. Vet om ett par andre som ikke var medlemmer av bmwccn der også
///Naitsirk Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Hahaha Glenn XD funker ikke teknologien helt som den skal eller? tidenes ansiktsuttrykk ass
Jonner'n Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 hehe måtte flire litt av han gærningen med pick upen som kom en tur innom.. han kom seg fram iallefall...
rakanishu Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Her kommer bilene mine. Tok ikke så mange, men det er bedre enn ingen ting Veldig artig dag, og jeg er veldig fornøyd med en 8. plass i den bilen jeg kjørte ^^
wicky124 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 når blir det slikt treff igjen for bimmers.no?
S.Arnesen Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 når blir det slikt treff igjen for bimmers.no? Har det vært noe sånn treff for bimmers Er vel bare for den som vil å arrangere det, er jo stadig bimmers treff rundt omkring. Vi kan ikke vente på at gunnar skal få tid til å arrangere det, så da er det opp til de som er villige til å ta på seg ansvaret...
Chris_325iM Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 faen at jeg ikke fikk vært med her altso, så arti ut
EirikL Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Dette så jævlig artig ut Kanskje dette hadde vært noe for bimmerstreffene våre i Trondheim. Jeg må ringe litt rundt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå