Glenno Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 når blir det slikt treff igjen for bimmers.no? Har det vært noe sånn treff for bimmers Er vel bare for den som vil å arrangere det, er jo stadig bimmers treff rundt omkring. Vi kan ikke vente på at gunnar skal få tid til å arrangere det, så da er det opp til de som er villige til å ta på seg ansvaret... Joda, var faktisk bimmers.no treff som samme gjengen som dro igang Bimmers.no treffene i Drammen i 2007. Linker til video ligger bl.a på min hjemmeside som finnes link til under min profil. Som S.Arnesen sier er bimmers.no i utgangspunktet et fora og ikke klubb som såfall må dras igang av enkelt personer. Jeg for min del hadde mere lyst tl drive litt mere seriøst og takket derfor ja til styreverv i bmwccn øst avd. Wicky du er håpløs altså, he he. Som Arnesen nevner har denne tråden ligget ut ganske lenge nå så merklig du ikke har fått den med deg . Øst avd har i utgangspunktet satt av 1 mars igjen så de som syntes dette så gøy ut kan sjekke denne tråden så lenge: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=101020 Fine bilder og hyggelig gjeng på lørdag .
Sjøbuse Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 må bare takke [space] for flotte bilder veldig mye fine bilder. så la ut noen du tok av min bil satser på flere sånne treff med litt bane kjøring og masse hyggelige BMW folk
Glenno Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 må bare takke [space] for flotte bilder satser på flere sånne treff med litt bane kjøring og masse hyggelige BMW folk Ja blir treff den 1 mars også så bare melde seg på . Fikk noen bilder med kamera også men oppdaget at youtube ikke ville ha filer over viss tid. Så får se til helga om jeg får klippet litt. Dessverre ingen bilder av bilen din der sjøbuse men fikk av bl.a space, arnesen, kawaman, julian, jon, even sånn jeg husker i farta.
///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 fargeforskjell på døra eller skjermen din s.arnesen?
[space] Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Prøver jo å få knipset litt på treff. Hadde jeg ikke hatt så lyst til å kjøre selv, hadde jeg tatt bilder av alle "in action", men det ble litt stress med flytting av bilen i køen osv. Moro at folk liker de bildene jeg tok hvertfall
///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 ja, mye kult! men ud, jeg hører rykter om ny bil? denne? http://www.flickr.com/photos/simonhh/32 ... 157565903/
[space] Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 ja, mye kult!men du, jeg hører rykter om ny bil? denne? http://www.flickr.com/photos/simonhh/32 ... 157565903/ That is correct! Veldig fornøyd så langt! Det største problemet til nå er "miljøfartsgrensene" i oslo... Eller, egentlig generelt fartsgrenser... Heldigvis er det gromlyd rett rundt 2000 rpm, og det er ca 80km/t i 5 gir, så klarer å beherske meg mye pga det
Paddy Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Hvor mange prosent er sotingen til den blåe e36`n ? IMG_0313 ? Peen farge
///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 ":24ehpi4k]That is correct! Veldig fornøyd så langt! Det største problemet til nå er "miljøfartsgrensene" i oslo... Eller, egentlig generelt fartsgrenser... Heldigvis er det gromlyd rett rundt 2000 rpm, og det er ca 80km/t i 5 gir, så klarer å beherske meg mye pga det grattis! hehe... ja, det vil jeg jo tro... hehe... så jo ganske så fin ut da! får vel knipse noen bilder av den på ccn i løpet av året hehe frekt interiør!
S.Arnesen Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 fargeforskjell på døra eller skjermen din s.arnesen? Venstre skjerm foran er lakkert i ettertid ja, ingen lakkerings verksteder som klarer å matche den orginale lakken er noe perlemor greier som visstnok er vanskelig å matche...
///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 fargeforskjell på døra eller skjermen din s.arnesen? Venstre skjerm foran er lakkert i ettertid ja, ingen lakkerings verksteder som klarer å matche den orginale lakken er noe perlemor greier som visstnok er vanskelig å matche... off, kjipt.... måtte bare spørre... ikke meningen å rippe opp i sår
Søreng Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Så veldig morsomt ut.. Snø/iskjøring er kjekt Likte spessielt dette bildet.. Bra bilde!
[space] Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 grattis! hehe... ja, det vil jeg jo tro... hehe... så jo ganske så fin ut da! får vel knipse noen bilder av den på ccn i løpet av året hehe frekt interiør! Takk Herregud som jeg gleder meg til varmere vær nå. Bilen er beyond møkkete... Jeg dukker nok opp på de fleste treffene i år ja, og da skal bilen være ren og pen!
Glenno Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Får slenge ut dårlige film jeg rakk ta under lørdagen også da. Dessverre ble lyden av bilene fraværende mye grunnet bakrunnstøy av radioen jeg hadde og avstanden på banen. Vel håper noen får glede av klippene da. Delt opp i 2 klipp på ca 5-6 min hver:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå