Alex88 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Sett på noen kule felger da er du imål Men på bildene ser det ut som du har en sprek i frontfangeren på høyre side, eller er den noe jeg innbiller meg Det stemmer det, er en liten sprekk og en litt større knekk der ja, var en tur innom fortauskanten når det var litt isete i sentrum. Har litt kulere felger som skal på til sommeren. Men har ikke lyst å sette på ny nå før vinteren er over... Bra Skjønner er ikke bare bare når det er vinter. Man for vondt i hjerte når det skjer noe med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Ja det er noe dritt når sånt skjer, men var heldigvis ikke det dyreste som ble ødelagt, får bare svelge det unna, og kjøpe ny når snøen er borte. Og vegvesenet får feiet opp all grusen på veiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Da var toning av rutene på, og bilen litt hevet bak! Resultatet ble meget bra, og ikke noen bobler i filmen... Veldig flinke de på MYSEN BILGLASS... kjenner eieren og han gjør det ganske bra... Tonet med 35% film, og det ble fint, tok alle rutene da jeg synes det passer best. Litt ulovlig men, så lenge det ikke er den mørkeste så går det vel bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Veldig pen touring du har! Ble veldig pent med soting og senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Ble pent med den sotinga Hvor mye kosta det der da? Riis bilglass her i særp skulle ha 5000kr ca for å sote bakrutene mine, er mysen glass billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Veldig pen touring du har! Ble veldig pent med soting og senk! Tusen takk for det. Synes toning setter litt "personlighet" på bilen på en måte Meget pen bil du har selv forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Ble pent med den sotinga Hvor mye kosta det der da? Riis bilglass her i særp skulle ha 5000kr ca for å sote bakrutene mine, er mysen glass billigere? Skulle de ha 5000kr for en coupe? Han på mysen bilglass som nå har blitt riis bilglass tonet 9 ruter på bilen min for 2700, med gratis lånebil hele dagen. Nå er jo det veldig billig siden jeg kjenner han, men han hadde nok ikke tatt 5000kr for en coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Ble pent med den sotinga Hvor mye kosta det der da? Riis bilglass her i særp skulle ha 5000kr ca for å sote bakrutene mine, er mysen glass billigere? Skulle de ha 5000kr for en coupe? Han på mysen bilglass som nå har blitt riis bilglass tonet 9 ruter på bilen min for 2700, med gratis lånebil hele dagen. Nå er jo det veldig billig siden jeg kjenner han, men han hadde nok ikke tatt 5000kr for en coupe Hørtes veldig overkommelig ut skal huske på det om jeg skal sote bakrutene mine til våren.... Edit: eneste som gjennstår i fronten nå er å sote blinklysa, de er for hvite opp mot resten av fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Jøss! Virkelig pene priser og pen touring! Her i tromsø skulle de ha 7000kr for enn e46 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 ka er det som er lovlig når det gjelder toning av ruter egentlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Jøss! Virkelig pene priser og pen touring! Her i tromsø skulle de ha 7000kr for enn e46 coupe Og jeg syter for 5000 hehe Nå mangler det bare ae og xenon i grøftelysa Btw: jeg har ett ekstra xenon kit liggende nå. Hva slags pære er det i grøftelysa dine? er det hb4 i m grøftelysa også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 ka er det som er lovlig når det gjelder toning av ruter egentlig ? Det er lovlig fra b-stolpen og bakover, men ikke lov på vinduene til framdørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 ka er det som er lovlig når det gjelder toning av ruter egentlig ? All fabrikk/original soting er lov. Det er lov med all slags uoriginal soting og på alle rutene bortsett fra de 3 fremme, (fram dørene, og frontruta) pga sikt foran og sidespeilene. Men er ikke alltid man for bot for soting på framdørene hvis ikke filmen er for svart, men blir pålagt å vise bilen på Biltilsynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Ble pent med den sotinga Hvor mye kosta det der da? Riis bilglass her i særp skulle ha 5000kr ca for å sote bakrutene mine, er mysen glass billigere? Skulle de ha 5000kr for en coupe? Han på mysen bilglass som nå har blitt riis bilglass tonet 9 ruter på bilen min for 2700, med gratis lånebil hele dagen. Nå er jo det veldig billig siden jeg kjenner han, men han hadde nok ikke tatt 5000kr for en coupe Hørtes veldig overkommelig ut skal huske på det om jeg skal sote bakrutene mine til våren.... Edit: eneste som gjennstår i fronten nå er å sote blinklysa, de er for hvite opp mot resten av fronten Ja bare å si fra når du skal sote den, for jeg kan ordne deg en MYYYE bedre pris enn 5000 for bakruten på en coupe. Sote blinklysa? Bare bytte dem til svarte kanskje enklere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Jøss! Virkelig pene priser og pen touring! Her i tromsø skulle de ha 7000kr for enn e46 coupe Takker for det For 7000 så kan du ta deg en tur til Østfold, og sote bilen, og sitte igjen med en lang og fin kjøretur og en sotet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå