BimmerE46 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Da var go bilen solgt og levert til en bruker her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Hvorfor byttet du foringa til girstangen, hva ble bedre og hvor mye wow følelse var det og hvor mye kostet delen /arbeidet? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Hvorfor byttet du foringa til girstangen, hva ble bedre og hvor mye wow følelse var det og hvor mye kostet delen /arbeidet? hehe Hei, jeg skulle bytte den for å få girstangen litt fastere, men kom aldri så langt. Men jeg er sikker på at S.Arnesen her på forumet kan gi deg mye bedre svar på dette enn jeg, da han nettopp har utført denne type jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 hvordan bil blir det på deg nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 hvordan bil blir det på deg nå da? Det spørmålet der sjøbuse tror jeg skal klare å svare lett på Frem til jeg finner en 525i E39 stv 01-02 mod med manuell, og sort intr så skal jeg enten cruise i en e34 525 i stv, eller en VW Caddy 99-01 mod diesel. Da jeg nylig har kjøpt hus og kunne egentlig trengt en varebil! hehe Hva synes du om E39'en som jeg har lyst på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 E39 er fin bil det. men tror jeg liker sedan best. finner du ingen med sort inntereør så har jeg 2 svarte skinn stoler til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Sportstoler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Sportstoler? nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 nei. er manuelle standard stoler i svart skinn med varme. de som sto i 7er`n når jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Å ja Jeg sier ifra dersom jeg skulle trenge dem. Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 bare å skrike ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 feil dato på bildan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Veldig pen touring dette. Sansen for den Lakkerte lister og håndtak er veldig pent. Har det selv på min. MEEN, kanskje ikke så viktig for deg når den er solgt;) hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 jo takk for det. Nei, tenker ikke så mye på hvordan håndtaka ville vært siden den er solgt ja. Men hyggelig med kommentar. Savner bilen veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 bilen blir hell lakker etter jul pgr hærverk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå