leholtet Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Hei! Har nettopp fått M3 "E46 Coupe" fangeren i posten, tenkte jeg skulle prøvemonteren den til uka.. Passer den på samme skruehull som den gamle osv? eller må det borres og tilpasses? Noen som kan gi meg noen tips som har gjort det før?
Robbi3 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Kommer helt an på hvem som produserte den osv, er jo så mye variasjoner i finish og passform.
leholtet Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Kjøpte den som er på tilbud fra koed.no Ser ut som om det er Rieger. delenr på koed.no er: www11549 Koed mente det skulle være fin passform på den?
S.Arnesen Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Den fra koed skal det være bra passform på ja. Bare skru over den bjelken fra orginal fangeren din og over på m3 fangeren, også er det bare å montere... Edit: Hva måtte du kjøpe ekstra på den tilbuds fangeren? fester, skiltplate og grøftelys?
leholtet Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Ok. Bra! Det er første gangen jeg skal montere en front fanger, så jeg har ikke peiling på hva jeg trenger, eller hvordan det ser ut på insiden av e46'en. Var bare frontfangeren selv som var med, inkl gitter. Skiltplate og grøftelys var ikke med. Fester? Som sagt så vet jeg ikke hvordan dette skal sitte, men jeg tok et par bilder av det jeg tror du (håper) mener er fester
S.Arnesen Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Er kanskje bare på e36 man må bytte noen orginale fester til m3 fester.... Er ikke all verdens jobb å få av frontfangeren, kan være lit knotete men... Har du tenkt til å kjøre uten grøftelys og skiltholder?
leholtet Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Bruker bare skiltholderen som sitter på den gamle, er bare å skru den inn .. Setter på grøftelys etterhvert
S.Bjørkås Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 trenger du hjelp i oslo så send pm til meg:D så kan kanskje du hjelpe meg å sette på min da jeg ikke har vertøy tilgjenglig i oslo;)
awt Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Man trenger ikke noe mer fester enn det man finner på originalfangeren. Selve jobben er ikke noe problem. Jeg monterte min helt alene, noe som ble litt tungvindt. Hadde vært litt enklere med et par ekstra hender.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå