-2r Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 På tur mellom Bodø flyplass og sentrum blir denne observert. Spørsmålet mitt er bare; Hva får folk til å gjøre slikt med sin BMW? Minner meg om det gode gamle lyskasterne-bak-grillen trikse på Volvo 240
Pelton Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Hva? Edit: Var ikke bilde der. Hehe, styyyyyygt. Fatter ikke hvor folk tar det fra. 1000metringer bak grillen på 240 er faktisk mye bedre enn dette
-2r Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Kjapp på triggern. Kuka litt med vedlegget
Dan Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Hvorfor ikke? Folk gjør hva de vil med sine biler.
S.Arnesen Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 noen tenker mest på det at bilen skal se bra ut, og noen tenker mer på at de skal se bra...
Charles Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Ja, enig med arnesen. Noen kjører kanskje mye på natten og på kronglette veier og trenger kanskje disse lysene. Hvis han ikke trenger de er det patetisk.
S.Arnesen Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Det der kan ikke forsvares. Veldig enkelt å forsvare det... Bedre å ha en bil med ekstra lys der man ser veien og dyr osv osv, enn å ha en bil som kanskje har vært i grøfta, kjørt på dyr, eller sklidd av på grunn av dårlig føret... Vil da mye heller ha en bil med ekstralys, enn å ha en bil med masse skader...
Robbi3 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Vel, vær så god og tett igjen luftinntaket på din BMW du..
Superbeetle Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Ser jo ut som at han karen her har ment det skulle se bra ut også, slik han har montert det.. MEN, jeg har ikke helt skjønt dette med ekstralys..Gjerne folk kjører mer på steder uten opplyste veier enn jeg gjør, men jeg kan sikkert telle på en hånd de gangene i løpet av 60000km med bmw'en at jeg har følt bruk for bedre lys..
-2r Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Det der kan ikke forsvares. Veldig enkelt å forsvare det... Bedre å ha en bil med ekstra lys der man ser veien og dyr osv osv, enn å ha en bil som kanskje har vært i grøfta, kjørt på dyr, eller sklidd av på grunn av dårlig føret... Vil da mye heller ha en bil med ekstralys, enn å ha en bil med masse skader... Hvis du skal ha ekstralys for en grunn må du evt ha store bøtter. Ser ikke bra ut det heller, men d har en funksjon. Disse fingerbøllene kan vel ikke gi så sinnsykt mye bedre lys?
-2r Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Er det ikke snø i bodø? Ikke idag. Sikkert blåst bort
S.Arnesen Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Hvis du skal ha ekstralys for en grunn må du evt ha store bøtter. Ser ikke bra ut det heller, men d har en funksjon. Disse fingerbøllene kan vel ikke gi så sinnsykt mye bedre lys? Disse gir betraktelig mye bedre lys...
benger Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Tror ikke at han har montert det der for å se bra på veien. Hvorfor har vedk. i tillegg montert de styggeste hovedlyktene man kan få tak i til e36 ? 1-piece kromma angeleyes. nice ass... sikkert lysringer rundt blinklys pæra og. tviler på at man får bedre lys av den plastikkdritten der. Kanskje 1000m gjør nytta si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå