Gå til innhold

mrbatnes e34 540, til salgs

mrbatnes
 Share

Anbefalte innlegg

Nydelig bil du har. Fint du fikk av de stygge felgene ;-) Herlig farge på bilen. Ser veldig elegans ut. De fleste "raske" BMWer er ofte sorte eller blå. Sikkert mange som lar seg lure til å tro du bare har en 520 eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelig bil du har. Fint du fikk av de stygge felgene ;-) Herlig farge på bilen. Ser veldig elegans ut. De fleste "raske" BMWer er ofte sorte eller blå. Sikkert mange som lar seg lure til å tro du bare har en 520 eller noe slikt.

takktakk :D

de stygge felgene var vinterdekka hehe.

felgene som står på nå fulgte med bilen når jeg kjøpte den. har i grunn lyst på nye. rondell d58 eller noen andre med kant..

liker veldig godt fargen jeg og, mange som har fått seg en bra støkk når gassen går i gulvet ja :) går en tanke bedre enn en 520 hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Gamla til Eide dette?

Stemmer for rondell eller noe annet.

hei. ja det er gamlebilen til eide.. kjøpte den i januar engang :)

felgene blir foreløbig verendes, hvis ingen vil bytte i noen andre med kant. er så bra gummi på de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

fikk bytta språk på kjørekomputeren min i dag :)

ganske enkel opperasjon. man setter på første hakket på tenninga å holder inne check controll knappen i instrumentpanelet (den til høyre) til det kommer opp et nytt språk 8)

bytta fra tysk til engelsk.

9ucfqwaq1zt11jrl6tkl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bil du har. Ble misunnelig jeg nå... Får veldig lyst på en 540 når jeg ser slike biler som dette. Vil ha litt mer guffe enn det som er i 525'n:p

takk for det :)

525 går ikke så værst den heller da nesten 200 hester 8) (hvis du har m50)

men det er en stor forskjell opp til 540 :P

det som er best syns jeg med å ha stor motor er at man slipper å ligge å jage på girene i bakker å når man skal kjøre forbi å sånt. motoren bare koser seg på 1500-2000 omdreininger uansett. (helt til man tar kickdown.. :twisted: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er best syns jeg med å ha stor motor er at man slipper å ligge å jage på girene i bakker å når man skal kjøre forbi å sånt. motoren bare koser seg på 1500-2000 omdreininger uansett. (helt til man tar kickdown.. :twisted: )

Har m50 ja. Drar helt greit, men mye vil ha mer :twisted: hehe...

Må være en veldig herlig følelse med kickdown på denne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen bil, og når du får på kantfelger er egentlig bilen ferdig, Synes strøkne orginalbiler som denne er utrolig tøft, og rått med motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk bytta språk på kjørekomputeren min i dag :)

ganske enkel opperasjon. man setter på første hakket på tenninga å holder inne check controll knappen i instrumentpanelet (den til høyre) til det kommer opp et nytt språk 8)

bytta fra tysk til engelsk.

9ucfqwaq1zt11jrl6tkl.jpg

takk for tipset gjor det på min nu nettopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen bil, og når du får på kantfelger er egentlig bilen ferdig, Synes strøkne orginalbiler som denne er utrolig tøft, og rått med motor.

takk :) er litt orginalpolitzei jeg og. orginalt med små modifikasjoner :)

driver å prøver å få tak i M5 sideskjørter for tiden.. også blir det nye felger om en måned eller 2.

lurer også på å lakkere kanalene sølvgrå som på m5. men da må det på m5 bakfanger også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har m50 ja. Drar helt greit, men mye vil ha mer :twisted: hehe...

Må være en veldig herlig følelse med kickdown på denne;)

kickdown er ganske herlig ja, dog det er ikke så ofte det sjer, drar lett 4-5 liter på mila den her hvis den får lov :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skulle ha samme fargen helt ned selv om du får på M5 sideskjørt og fanger.

Tror bilen hadde blitt helt rå med nye kantfelg som passer bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@jojr: blir vel lakkert i samme farge helt ned :)

men orker ikke M5 bakfanger fann jeg ut..

@bmw vin rød: fin bil du har, men noe vinge kommer ikke på min bil :-P må bli M5 koffertlippa fra E39 iallefall..

feriepengene kommer snart så da blir det nye felger :D

noen som vet om det er mye stress og montere cruisecontroll på de bilene her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...