mrbatnes Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 noen kjappe bilder.. tok mange flere men det ble så kornete.. noen som vet hvorfor? eller hva instillinger jeg bør bruke uten blits? tatt med speilrefleks kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 nyyyydelig vogn med grom-motoren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 nyyyydelig vogn med grom-motoren! takktakk er godt fornøyd med den. i kveld blir det skifting av bremseveske, overhaling av girkasse (ventilhuset, plastikkuler og div.) og skifting av tårnlager bak på begge sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 eneste å utsette er skiltnr, skulle flyttet 5 tallet en plass tilbake hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 eneste å utsette er skiltnr, skulle flyttet 5 tallet en plass tilbake hehe haha det har jeg faktisk ikke tenkt over.. hadde vert stilig det ja forøvrig så fikk jeg overhalt girkassen og byttet til orginal olje forrige helg. tok desverre ingen bilder.. men for de intresserte så ligger framgangsmåten på www.autopower.se merket stor forskjell på giring og mye jevnere, stille gange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Flott bil. Har meget lyst på en slik en selv. Er ikke mange slike rundtom, så ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Flott bil. Har meget lyst på en slik en selv. Er ikke mange slike rundtom, så ta godt vare på den prøver fått meg tak i M5 sideskjørter nå, henter de i morgen har ikke så værst biler du heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Funnet ut noe mer angående cruisecontrol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Funnet ut noe mer angående cruisecontrol? nei det har i grunn gått i glemmeboken... bilen er forøverig til salgs for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 til salgs? hva skal du handle deg nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 til salgs? hva skal du handle deg nå da? hadde øye for en viss alpina, men sto over.. syns ikke den va verdt prisen budet va kommet opp i. så er i grunn open for forslag til noe annet kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 ahh.. ja jeg har og luktet litt på Alpina. har du tenkt på hva slags pris du hadde tenkt deg? Har og sett litt på biler som 850, 750, og E39 M5 evt. 540. men har litt for mye på gang med E34'en til at jeg kan selge nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 ahh.. ja jeg har og luktet litt på Alpina. har du tenkt på hva slags pris du hadde tenkt deg?Har og sett litt på biler som 850, 750, og E39 M5 evt. 540. men har litt for mye på gang med E34'en til at jeg kan selge nå. fikk virkeli smaken på manuellgir å v8 når jeg prøvde den alpinaen. nummere før jeg bare ga F å kjøpte den uansett. gikk noe inn i H.....! tenkte meg rundt 95 - 100 høvdinger for 540'n.. skal inn på eu med den i oktober så da får jeg fikset de lille småplukket som står igjen for å få den 100% fått tak i noen M5 skjørt også som skal på, men kvier meg for å borre i kanalene altså lurer nesten på å bare lime de fast.. ja leste litt om de planene dine.. kan jo bli rått det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 har og noen skjørter som skal monteres, men Neonmuffler på forumet her sa at han hadde brukt klippsene nede, og limt den i øverkant i kanal. tror nesten dette er beste løsningen. borring i kanal gir bare rust. forøvrig ser jeg ikke noe problem med gode 100k i pris på denne. den ser jo veldig bra ut! en strøken E34 520 går jo for 60-70k(!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 har og noen skjørter som skal monteres, men Neonmuffler på forumet her sa at han hadde brukt klippsene nede, og limt den i øverkant i kanal. tror nesten dette er beste løsningen. borring i kanal gir bare rust.forøvrig ser jeg ikke noe problem med gode 100k i pris på denne. den ser jo veldig bra ut! en strøken E34 520 går jo for 60-70k(!) det var ikke dumt! tror det må bli løsningen.. lim oppe å klips nede bare å få de til lakk! har ikke noen mtech dørlister vel? ja håper på 100k. har ikke noe stress med å selge den så får se hva folk er villig til å by. den går ikke under 95 hvertfall. da beholder jeg den heller selv å putter på en kompressor snurre har en liten drøm om toppmontert skrukompressor ala amerikastuk (uten hull i panseret da.. de blir bare harry) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå