S.Hafsmo Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 hehe, toppmontert skrukomp med bulk ala E46 M3 i panseret hadde vært tøft. eneste med disse er jo den forferdelige lyden de lager. som f.eks på denne har ikke dørlister nei, er på jakt etter disse selv, så om du kommer over et ekstra sett er du hjertlig velkommen til å si fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 noen polerings bilder før vinteren.. tok bare utvendig denne gangen. skinn interiøret står for tur neste gang. få vekk noen striper på fører stolen å ta en skikkelig rens. litt info om poleringen; brukte for det meste maskin for påføring denne gangen. og microfiberklut for å gnike av igjen. kjøpte inn meguiars sin 3-step canuba wax. lakkrensen (step-1) har jeg brukt før og den fungerer bra.. men polishen (step-2) og canuba wax'en (step-3) var rett å slett en plage å få av igjen med microfiber kluten..gniket meg ihel nesten. kommer til å gå tilbake til NXT techwax'en neste gang.. bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Et virkelig flott eksemplar du har der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Et virkelig flott eksemplar du har der! takktakk er jo ikke så værst din heller gleder meg til å få på M5 skjørta nå. syns e34 blir så mye mer clean med de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 fikk pakke i posten nytt kasterstag (eller hva de heter) til høyre side fremme, da noen før jeg fikk bilen har montert feil sort stag; LEFT sto der med store bokstaver på det gamle nye foringer til begge sider, håper på at det skal spore litt mindre her etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 min er bare rustete og fæl. trenger mye stell før den blir bra.. har du testet GS Performance før? tenkte jeg skulle prøve girkasseoppheng fra dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 min er bare rustete og fæl. trenger mye stell før den blir bra.. har du testet GS Performance før? tenkte jeg skulle prøve girkasseoppheng fra dem. har ikke prøvd det før nei, foringene såg no grei ut, dog noe jålete med alt alu greierne blir montering nå i kveld (eu kontroll i morra ) så blir vel en prøvetur først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Så utrolig pen ut:D GrommBørse hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 hurra ingen feil. ba verkstedet å være nøyen også Gs preformance foringene hjalp litt på sporing. er noe mer rettnings stabil nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Så utrolig pen ut:D GrommBørse hehe jotakk. prøver å holde den någenlunde 323n din var jo ikke så gæli den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 skulle i grunn hatt på de felgene her, men fikk feil dimensjon på ene ytterbanen fra claus på felgen garagen.. venter på ny.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Skjønner ikke at du synes lakkrensen var tung å ta av med microfiber.. Du lot den vel ikke tørke inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 helt nydelig vogn, klarer ikke å ta øya av den, riktig motor gjør helhetinntrykket enda bedre! v8 er for mannfolk, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Skjønner ikke at du synes lakkrensen var tung å ta av med microfiber.. Du lot den vel ikke tørke inn? lakkrensen var grei, men step 2 og 3 (polish og wax) var noe helt annet en greit. lot det tørke en god halvtime før jeg gikk løs med microfiberklut. satt skikkelig fast i lakken. men den tar vel litt dypere en nxt wax'en regner jeg med.. i år så ble bilen levert inn på profesjonelt bilpleie verksted. bor 500m fra et skipsverft og fikk sprøytemaling støv over hele bilen når de drev å sprøytemalte ei ferge. så da fikk jeg rubbing og polering for vertfet sin regning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå