Hidlen Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Vet ikke om det bare er meg, men jeg forstår ikke helt denne "varen". Det står at det er til alle modeller uten lyktespyling og ombygnings sett til xenon. Men det står og at det er inkl lyktespyling mulig det ble litt for mye av det gode i helgen at hjernen er altfor redusert til å fatte dette her hehe. men jeg skal ha lykter med ombygning til xenon uten noe lyktespylings greier.
JoeNasty Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Må vel ha lyktespylere om du skal ha xenon? Sikkert derfor det kommer opp.
///Naitsirk Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Må vel ha lyktespylere om du skal ha xenon? Sikkert derfor det kommer opp. Det er helt riktig... men hvis du ikke har tenkt å ha det, så velger du denne istede : Varenr: FL2000MEXUVASK
Haug530D Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Det settet kjøper du hvis du ikke har lyktespyling fra før, har du lyktespyling kjøper du ett sett uten dette. Har gjort det samme på min bil, der var det lyktespyling fra før. Jeg kjøpte ett sett fra Koed, hadde Prefacelift uten Xenon på bilen, nå har jeg Facelift med Xenon.
Hidlen Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 må man ha lyktespyler hvis man skal ha xenon lykter??
JoeNasty Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 må man ha lyktespyler hvis man skal ha xenon lykter?? Yup,er visst noe med at xenon ikke blir så varm så snøen legger seg der på vinteren.Eller noe der.Ikke helt sikker men du må ha det.
Lars89 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Stiv pris da. Vil tro du kan få det en del tusen billigere hos Koed, send en mail til geir@koed.no og hør
Gislius Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Det vil vel si at det følger med lyktespylere, til biler som ikke har fra før Siden det var bilder av litt slanger osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå