gjeewaytee Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 hei har hatt bilen en stund nå og tenkte at jeg skulle fått navigasjonen opp å gå, så da trenger jeg en cd med feks skandinavia osv på....men det jeg lurer på er åssen i huleste får de plass til så mye info på en cd plate?? har man mkIV så er jo det dvd og den er jeg med på..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Er ganske enkle kart (les: lite fancy grafiik etc.) så skandinavia på en 700mb cd går fint Til sammenligning så er det ikke rare minnet på de minste utgavene av håndholdte Garmin og TomTom heller EDIT: Aner meg at det er dette kartet du trenger? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 MK3 kartet for scandinavia støtter jo ikke perspective view, så antar dette sparer mye plass. Men tror også på MK4 så får du med mer av Europa også på samme kartet. I forhold så lastet jeg inn kart over USA og Canada på TomTom og dette var på 850MB Så da syns jeg ikke MK3 med under 700MB er ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 fytterakkeren....er jo svinedyrt jo .....hmm. her må det iverksettes noe men ellers takk for god forklaring til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 fytterakkeren....er jo svinedyrt jo .....hmm. her må det iverksettes noe men ellers takk for god forklaring til dere begge Kart er generellt dyrt ja...men prøv å kjøpe kart til nyere dvd-baserte anlegg du...DET er dyrt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 mitt problem løste seg fint ,men hva koster en plate til MKIV da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 MKIII er vel også dvd? Men karta lagres vel ikke som hele bilder, jeg mener det er programvaren som benytter seg av data fra dvd til å generere kart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan_S Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 En original plate fra BMW er vel ikke helt gratis, men det kan jo være at slik er å finne på internett? MK III - CD MK IV - CD/DVD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Ja, stemmer.. dvd kom visst med mkiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå