simen221290 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 jeg har en 535i!jeg kan kjøre bilen i en times tid!så begynner den plutselig å høres ut så den går på 5 sylindre!hva kan problemet være? Moderatoredit (R Andersen): Jeg endret overskriften til noe som fortalte om problemet ditt. Vennligst les reglene for forumet før du poster.
Robbi3 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Først, endre topic til noe som folk gidder å se på. Så kan du spørre Edit: Beklager for å vært litt ru i kjeften, men er så sinnsykt mange teite overskrifter at man blir litt irritert i lengden. Men hvis du endret overskriften din til noe som spesifiserte mer problemet så tror jeg at flere ville prøvd å hjelpe.
nimitz Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Først, endre topic til noe som folk gidder å se på. Så kan du spørre Kanskje også svare en ny bruker på forumet litt finere så de ikke blir skremt bort?
Robbi3 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Skriv kanskje, 535i fusker når motoren har kjørt en stund? Men prøv å spesifer litt nærmere hva du mener at det føles ut som om den går på 5 sylindre? Altså at den dør ut? Kan være sensorproblemer (Når bilen har blitt varm nok så gir den andre verdier bla bla? Når dette inntreffer, har du skrudd av tenninga og startet den igjen? Gikk den normalt igjen?
Bmw_325i_ Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 1times tid ja.. er den helt normal før det liksom?? hørtes nå rart ut spør du meg men. da har den jo blitt varm for en god stund siden å. hørt noe om at de motora der eter temp2 følere. men ville vært rart om den begynte å kødde etter så lang kjøring..
Bmw_325i_ Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 såfall så har ikke den følern noe med at den går på 5 anyways..
325ti Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 sjekke plugger og pluggledninger. start enkelt og jobb deg ut derifra.
simen221290 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 takk får hjelpen!eg e ny her ja!skal gjøre det bedre neste gang
E28 TURBO Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Bytt pluggene! Og sjekk ventilklaringen så du vet at ventilene lukker seg helt. Ohm plugg ledningene og så om verdiene er like. Kan og være ei dyse som tuller. Ville dratt på et bosch verksted når den fusker og få de til å henge på utstyr så ser de åssen sylinder som fusker. Kan event og dra av ei og ei plugghette og høre om motor faller på turtall.
pallen Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Tripled skrev: Først, endre topic til noe som folk gidder å se på. Så kan du spørre Tydelig hjelper det og skrive "hjelp" siden både du og over 300 andre har sett inlegget. Gikk du inn av nysgjerrighet eller for å hetse en stakkar ny bruker her i forumet?
skillbill Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Tripled skrev:Først, endre topic til noe som folk gidder å se på. Så kan du spørre Tydelig hjelper det og skrive "hjelp" siden både du og over 300 andre har sett inlegget. Gikk du inn av nysgjerrighet eller for å hetse en stakkar ny bruker her i forumet? Nå er det faktisk slik forumreglene er da, at man skal skrive lett forståelige overskrifter, dette hjelper alle parter! At brukeren er ny og ikke er klar over dette er helt greit, og selvfølgelig kunne "tripled" sikkert informert om dette på en mer høflig måte!
Lokketor Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 bilen begynner å komme seg etter litt kjøring. sikkert noe å gjøre med at den har stått iro en god stund før vi kjøpte den. men rimelig sikker på at pluggene e bytte klare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå