Kjennern Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Oi det var grise billig. Koster jo 3000 ca på Bilradiospes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 - 40 % hos mekonomen nå !!!!!! løp og kjøp!!!! (hønefoss) ca 1400 for forst og 739 for 5.5 m Kjøp til meg da!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Wow...det var billig ja... Her er det tydelig at noen skal slutte å selge Blaupunkt, har plenty på lager, og panikk-tømmer lagrene til dumping-pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Hmm... hørte med dem om det, men der tok jeg stygg feil Men påskeharen er tidlig ute i år KOS DERE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 jeg kjøpte akkurat den som heter tha-555 og 5.5 meter kabler for 3500kr fra england. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Hmm... hørte med dem om det, men der tok jeg stygg feil Synes det hørtes litt rart ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 jeg kjøpte akkurat den som heter tha-555 og 5.5 meter kabler for 3500kr fra england. Det lar seg gjøre å få til nesten like bra pris i norge også, om man sjekker hos de rette forhandlerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Dette er for de som ønsker å klippe kabler og gå utenom den møkka bak i kofferten Slipper både skjøte kabel og adapter + Ingen ribbing av bilen for kabel strekk fra spiller Tar ut alt bak.. FORSTERKER RETT PÅ Her kan man f.eks. legge delefiltere bak... I dette oppsettet så er det 10 høytalere.. herav 6 i dørene foran (bass,mellomtone og diskant) v / h Mange muligheter her Dette er hentet ut fra : http://www.baso.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå