PenguiN- Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 For en NYDELIG E38 jeg fant i dag..denne kan man mildt sagt kalle strøken (ut i fra bildene iallefall). hadde den vært nyere = jeg hadde fått lån på den hadde jeg dratt å kjøpt den så fort jeg får solgt min egen. til alle dere som ser etter E38, denne burde dere sjekke: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link
Ørjan^^ Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Det var mildt sagt en perle det! Sinnsykt STRØKEN bimmer
krutte-39 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Den bilen har eg sett, den står som utstillingsbil hos eit bilpleiefirma, han driver med bilpleie han som eiger den, så reint kosmetisk e vertfall den bilen DØNN strøken
EBørøsund Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Nice;) Men er det bare meg, eller er det forskjellig farge på interiørlistene på venstre og høyre side...
Richie85 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Var en del ting på den bilen der jeg misslikte, bla.chrome innsats i lykter, eksos, vinduene, uorg.spiller, basskasse baki? dette er selvsagt modifikasjoner som blir gjort på mange slike biler, men jeg rent personlig mener dette er et minus på denne bilen, nettopp fordi den er såpass unik som den er med lav km og tilsynelatende strøken bil. Er jeg helt på bærtur her nå? Synes hvertfall at en strøken E38 med lav km.stand burde få bli hvertfall så langt det er mulig "original" MEN, det er meg
MortenK Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Ville vært synn å kjøre den ute nå, hadde blir full av dritt og f*** skap etter 1 dag... Men den som kjøper den gjør nok ingen feil ved å velge akuratt den!
diesel_luring Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Var en del ting på den bilen der jeg misslikte, bla.chrome innsats i lykter, eksos, vinduene, uorg.spiller, basskasse baki?dette er selvsagt modifikasjoner som blir gjort på mange slike biler, men jeg rent personlig mener dette er et minus på denne bilen, nettopp fordi den er såpass unik som den er med lav km og tilsynelatende strøken bil. Er jeg helt på bærtur her nå? Synes hvertfall at en strøken E38 med lav km.stand burde få bli hvertfall så langt det er mulig "original" MEN, det er meg 1+
PenguiN- Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 eneste uorginale jeg ikke likte var cd spilleren. hiv inn navi,sot rutene og få på 20" alpina og senk så er jeg fornøyd.
Ellingsen B. Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Det er vel heller ingen L versjon. Mangler en del for å være top syns jeg, komfort/konturstoler, el.seter, memory, navi, likte heller ikke firkanta eksoshaler. Men stor + for lav km! http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link prismessig så hadde jeg mye heller valgt denne
Sjøbuse Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 det er ingen L nei. og siden fyren som selger den ikke vet det engang er det kanskje mye annet han ikke vet om bilen heller hehe. syns det er ufattelig mange som mener de har en L uten at de har det. det er jo ikke noe problem og se forskjell på en L og ikke. og har man L står det i vognkortet også. og det var en syk pris på en så gammel 728. en jeg kjenner kjøpte en 750IL fra usa. den hadde gått noen og 80 tusen. og var vel 96 model om jeg ikke husker feil. den kom på rundt 300 000.- ferdig på norske skilt. så nesten 250 000 for en 97 728 er bare sykt spørr du meg.
Kai-P. Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 og det var en syk pris på en så gammel 728. en jeg kjenner kjøpte en 750IL fra usa. den hadde gått noen og 80 tusen. og var vel 96 model om jeg ikke husker feil. den kom på rundt 300 000.- ferdig på norske skilt. så nesten 250 000 for en 97 728 er bare sykt spørr du meg. +1!
Lars89 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Langt fra ideell den der da... Karbonemblem foran (men ikke bak), uoriginal cd-spiller, jalla stereo bak og 4-rørs eksos (ikke direkte feil, men resten av bilen er for tam for å forsvare det) Og prisen er...fjern.
vetu03 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Lurer på hva de legger i 110% rustfri? Hehe, alltid jeg også lurt på.. Uff, ser det omtrent hver dag!!
EirikL Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Kjempeflott bil, men er enig i at den stereoen kunne ha vært fjernet. Og den manglet endel utstyr for å være skikkelig syver Og prisen var jo helt vill. Det hjelper ikke at bilen er tilnærmet strøken, en kvart mill er fantasipris...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå