Gå til innhold

BMW e39 520IM kjøp da vrak og fiksa den oppigjen, vrak igjen

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har blitt fin denne bilen her! Lå bak deg seint i fjord høst en gang på vei heim fra fosnavåg, ble litt nysjerrig på om det var denne bilen som var på veien ijenn, det var det vist! Kjenner han som kresja den:)

Skrevet

Knallfin bil!

Kult å se folk som gidder å fikse opp det andre har vært uheldige/uforsiktige med, og så få det så fint igjen!

Blir sikker bra med felgene du har bestilt også, og hvis du skal kaste de gamle, kan du godt kaste dem min vei :)

Skrevet

takk for det, skal sette på shadowline lister rundt vinduene å laminere alle siderutene:P

har solgt begge settene med felger so er bilde av på bilen, ozene var så flasset å stygg kant at jeg ikke gadd å fikse dem, pusset vekk resten av klarlakken å polerte dem å solgte dem til en fra fosnavåg:P

Skrevet

Bra jobba, og ein fin E-39 :) !

Held på og skal montere effektanlegg på min e39 denne veka, og nye frontlykter (hella) er bestilt. Så blir det exeon i tåkelys, og kvite angel eyes :) !

Skrevet

er hella lykter som står på denne også m xenon både på nær og fjernlysa , led pærer i angel eyes å nå skal det monteres led i grøftelysa også for å få dei rette fargen (hvite)

Skrevet

har satt inn dvd spiller med skjerm, var på ei anleggs sjappe å der påsto han som stod i kassa at jeg ikke fikk til og bruke spilleren og kjøre computeren samtidig, men de har jeg og faren min nå fått til:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...