Gå til innhold

Min E46 "M3" Ny Look =) Vurderes solgt!

Alex88
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tuller vel sikkert en del han morteym :P

Det vet jeg ikke noe om, da jeg ikke kjenner karen, men det var jo ganske enkelt å skjønne på innlegget... for meg ihvertfall da... :)

Skjønner men er lei den mafia praten, morteym sa sikkert bare det for tull. Men tror ikke purken tror det samme når jeg kommer kjørende :P Blir stoppet veldig veldig veldig ofte. Derfor reagerte jeg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredheim: Hvordan er det med automat kasse på en 320? Vurderer sterkt en selv, dog med automat. Kan dette bli kjedelig?

Jeg syntes det er kjempe digg med automat på min cab, det er cruisebil uansett. Brodern hadde helt lik bil som meg med manuell og han hadde ikke sjanse å kjøre fra meg. rart nok sa han altid det virket som min var raskere.

Også nå er jeg spesielt glad jeg har automat siden venstrebeinet mitt er knekt på 2 steder og har 6 metalpinner igjennom det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke noe om, da jeg ikke kjenner karen, men det var jo ganske enkelt å skjønne på innlegget... for meg ihvertfall da... :)

Skjønner men er lei den mafia praten, morteym sa sikkert bare det for tull. Men tror ikke purken tror det samme når jeg kommer kjørende :P Blir stoppet veldig veldig veldig ofte. Derfor reagerte jeg litt.

Hehe.. så-så :)

Vet du hva folk sa om meg på jobben? Jeg jobba på en fabrikk, og fikk høre at de gamle damene der trodde jeg solgte dop siden jeg hadde en sånn bil. Det her er bare fem år siden, men da var 323n ganske heftig. I dag er en senka bil med fete felger helt normalt spør du meg.

Men jeg tror ikke politiet sitter på bimmers.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. så-så :)

Vet du hva folk sa om meg på jobben? Jeg jobba på en fabrikk, og fikk høre at de gamle damene der trodde jeg solgte dop siden jeg hadde en sånn bil. Det her er bare fem år siden, men da var 323n ganske heftig. I dag er en senka bil med fete felger helt normalt spør du meg.

Men jeg tror ikke politiet sitter på bimmers.no

haha, såpass ja. Nå tror de vel du har din egen "bakepulver" fabrikk siden du kjører en M3 CSL Hartge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Bilen var tilsalgs, men beholdes etter useriøse kjøpere. Men det sier bare en ting, den er vel ment for å være min :D Hadde angret om jeg hadde solgt den :(

Men ville endre litt på utseende, ny look. Vil komme med bilder senere!

Men kan nevnte litt som er gjort:

- Hellakerinig (Alpina White)

- Pusset opp BBS CH felgene og pulverlakkert felgene svarte

- 330 mm K-sport bremser foran ( 8 stempler) (PS! 330mm brembo kit selges)

- 330 mm K-sport bremser bak ( 6 stempler)

- Custom eksos ( Rå lyd, mange sier det høres ut som V8 eller litt sånn gruppe M)

- Carbon nyrerer foran

- Carbon grill siden

- Carbon emblemer foran og bak

Det er for å nevne noen som er gjort!

Har flere fremtidlige planer som skal realiseres etter hvert. Men idag hentet jeg noe utenom det vanlige :D

Orginal CSL bakluke :D:D:D:D

knp56ef69wsnalo3z7wd.jpg

cqkdhxrkqdc08ug3asca.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, blir bra med ny farge :wink: Kjøpt luka på scheidemann eller? :)

Ja, den er vel helt "ny" nå :D Ang. CSL luka skulle den kjøpes fra schmiedmann men så var det noe problemer, så skulle den kjøpes fra Sverige men ble ikke noe av. GS kunne ikke skaffe en, men ente opp at jeg hentet den fra GS i Oslo :P Etter alle problemene med luka får jeg vel ro i sjelen da den kommer på bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er vel helt "ny" nå :D Ang. CSL luka skulle den kjøpes fra schmiedmann men så var det noe problemer, så skulle den kjøpes fra Sverige men ble ikke noe av. GS kunne ikke skaffe en, men ente opp at jeg hentet den fra GS i Oslo :P Etter alle problemene med luka får jeg vel ro i sjelen da den kommer på bilen :D

Nice, hva måtte du ut med hos gs da? kan sende meg en PM om du heller vil det, er på jakt etter sånn luke jeg også, vil ikke ha den kopi luka som man flytter over skiltlys lista og det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, hva måtte du ut med hos gs da? kan sende meg en PM om du heller vil det, er på jakt etter sånn luke jeg også, vil ikke ha den kopi luka som man flytter over skiltlys lista og det.

Liker ikke den luka jeg heller, derfor skaffet jeg meg denne :wink: Ikke bare det, her er det også GARANTERT plassform :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...