Boddiz Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Har nå seks prikker. Hva er best å gjøre om jeg skulle være uheldig å få to til? Ikke godta forenklede forelegget? Er det noe sjanse for at saken blir henlagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Kjøre pent frem til de prikkene du har nå er borte? Bedre enn å miste lappen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Ja, hovedtiltaket er jo å kjøre pent! Men kommer ikke til å ligge på fartgrensa 40 000 km til (kjører ca 20 000 i året). Så OM jeg er uheldig vil jeg gjøre "det beste" ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Sjansen for at du mister korte med 8 prikker er 50/50 siden systemet ikke funker enda. Men du bør kreve og se beviser framover og ha en advokat på hurtigtast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Tror du må roe ned litt med den høyrefoten, ellers blir du fotgjenger snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Hvor lang tid går det før prikkene blir annulert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 er vel 2 eller 3 år fra du fikk prikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Har nå seks prikker. Hva er best å gjøre om jeg skulle være uheldig å få to til? Ikke godta forenklede forelegget? Er det noe sjanse for at saken blir henlagt? hahaahah... har du dummet deg, igjen!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 ///Mysild: Ja du kan si det sånn.... Prikkene blir annulert 3 år etter du har "mottatt" de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 sist vi snakket om ting, hadde du jo 8000 i bøter elelr noe slikt heeh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Eneste bota jeg fikk var på 10 000kr, og mistet lappen i 3 mnd Men men, bare å ta det rolig så går det bra Må vel snart sperre bilen din? =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Har nå seks prikker. Hva er best å gjøre om jeg skulle være uheldig å få to til? Ikke godta forenklede forelegget? Er det noe sjanse for at saken blir henlagt? Det er jo for nettopp sånne som deg at prikkbelastning ble innført. Du har tydligvis ikke lært en dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 mye kontroller der du bor eller? har hatt lappen i over ti år nå og jeg har aldri fått en bot, jeg jobber som sjåfør så jeg kjører ganske mye også, men min dag kommer vel snart den også, ligger som regel 10-20 km/t over fartsgrensen, burde vel slutte med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Skulle det ikke komme et forslag om å redusere fra åtte til seks prikker før du mister lappen? Hva skjer med de som har seks prikker allerede da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 mye kontroller der du bor eller? har hatt lappen i over ti år nå og jeg har aldri fått en bot, jeg jobber som sjåfør så jeg kjører ganske mye også, men min dag kommer vel snart den også, ligger som regel 10-20 km/t over fartsgrensen, burde vel slutte med det. Er det 10-20 over på speedometeret eller GPS-måling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå