Oderschvank Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 6 prikker før du mister lappen ble vel innført for ett halvt år siden ca.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 mye kontroller der du bor eller? har hatt lappen i over ti år nå og jeg har aldri fått en bot, jeg jobber som sjåfør så jeg kjører ganske mye også, men min dag kommer vel snart den også, ligger som regel 10-20 km/t over fartsgrensen, burde vel slutte med det. Er det 10-20 over på speedometeret eller GPS-måling? speedometeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Da vil jeg påstå at du er ganske safe. Men om du ligger 20 over i 60 sone er det jo noe annet. Jeg målte forøvrig min egen bil mot GPS og det er som oftest %-messig misvisning. I min bil derimot viste den 5 km/t lavere på GPS enn speedo både i 60 og i 110..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Hvis du ligger 10-20 over er du nesten en sinke, ihvertfall her på Sørlandet. Klarer fint å lage "kø" (ca 5 biler) selv om man ligger i 110 i 80n... Boddiz: Hvor lenge er det til prikkene begynner å forsvinne igjen? Har kjørt over 50 000 med bil og har blitt stoppa en gang, og det var rutinekontroll... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 da hadde du blitt gal hadde du kjørt her! her ligger folk somregel 10 under fartsgrensa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Hvis du ligger 10-20 over er du nesten en sinke, ihvertfall her på Sørlandet. Klarer fint å lage "kø" (ca 5 biler) selv om man ligger i 110 i 80n... Boddiz: Hvor lenge er det til prikkene begynner å forsvinne igjen? Har kjørt over 50 000 med bil og har blitt stoppa en gang, og det var rutinekontroll... hehe, du har kjørt på "nye" E-18/E-39 ja hehe ! ligger aldri under 115-120 på speedometeret her lengre alle gjør jo det flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 ja, det er konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå