Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette var gromt! Likte panser,felger og stuket, eneste var kanskje den skjermen. Syns nesten de var finere med vinterhjula 8)

Takker ! Har faktisk lurt på å skifte til andre sommerhjul.. Vi får se... har ikke funnet noe som er fett nok enda, men det blir samme dim..

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har du bilder av passforma på bakluka?

Dessverre ikke bilder av bakluken enda... Har ikke hatt tid til å knipse bilder etter at den var montert... Bare noen dårlige som jeg ikke gidder å legge ut. :) Kommer kanskje snart? ;)

Skrevet
veldig pen men er det ikke veldig brå den knekken på slangen i motor rommet?

Det er ikke en slange, men en pakning for å tette mot panseret når dette er lukket så varm luft ikke slipper inn til filteret.... :)

Skrevet

Denne var skamrå! En av norges peneste E46 sedaner! :)

Og kommer lenger opp på lista med nye felger ;)

Kan jeg spørre hvor du kjøpte karbon-stabstaget og det Radenergie karbon motordekselet?

Skrevet
Denne var skamrå! En av norges peneste E46 sedaner! :)

Og kommer lenger opp på lista med nye felger ;)

Kan jeg spørre hvor du kjøpte karbon-stabstaget og det Radenergie karbon motordekselet?

Kjøpt på www.jlevisw.com

Motordekselet heter som sagt Radenergie og tårnstaget heter Quattro performance eller noe i den dur. Sjefsstag og utrolig lett!

Skrevet
veldig pen men er det ikke veldig brå den knekken på slangen i motor rommet?

Det er ikke en slange, men en pakning for å tette mot panseret når dette er lukket så varm luft ikke slipper inn til filteret.... :)

selfølgelig. ser det nå. hehe, slikt skjer når man ikke tar seg tid til og bruke øynene.

meeen, back to point: veldig pen bil da!

Skrevet
fin bil, bortsett fra at jeg ikke liker svarte felger da... hehe...

dritkult motorrom!

Nei jeg vet det med felgene... det er ongoing.... -Men jeg liker ikke hvite heller da.. ;)

Fin bil du også! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...