Diezelpower Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Dette var gromt! Likte panser,felger og stuket, eneste var kanskje den skjermen. Syns nesten de var finere med vinterhjula Takker ! Har faktisk lurt på å skifte til andre sommerhjul.. Vi får se... har ikke funnet noe som er fett nok enda, men det blir samme dim.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Har du bilder av passforma på bakluka? Dessverre ikke bilder av bakluken enda... Har ikke hatt tid til å knipse bilder etter at den var montert... Bare noen dårlige som jeg ikke gidder å legge ut. Kommer kanskje snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Sinnsykt rå bil-... 20"BBS CH på denne= NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 veldig pen men er det ikke veldig brå den knekken på slangen i motor rommet? Det er ikke en slange, men en pakning for å tette mot panseret når dette er lukket så varm luft ikke slipper inn til filteret.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Denne var skamrå! En av norges peneste E46 sedaner! Og kommer lenger opp på lista med nye felger Kan jeg spørre hvor du kjøpte karbon-stabstaget og det Radenergie karbon motordekselet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Denne var skamrå! En av norges peneste E46 sedaner! Og kommer lenger opp på lista med nye felger Kan jeg spørre hvor du kjøpte karbon-stabstaget og det Radenergie karbon motordekselet? Kjøpt på www.jlevisw.com Motordekselet heter som sagt Radenergie og tårnstaget heter Quattro performance eller noe i den dur. Sjefsstag og utrolig lett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 veldig pen men er det ikke veldig brå den knekken på slangen i motor rommet? Det er ikke en slange, men en pakning for å tette mot panseret når dette er lukket så varm luft ikke slipper inn til filteret.... selfølgelig. ser det nå. hehe, slikt skjer når man ikke tar seg tid til og bruke øynene. meeen, back to point: veldig pen bil da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 fin bil, bortsett fra at jeg ikke liker svarte felger da... hehe... dritkult motorrom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Gjennomført rå bill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 fin bil, bortsett fra at jeg ikke liker svarte felger da... hehe... dritkult motorrom! Nei jeg vet det med felgene... det er ongoing.... -Men jeg liker ikke hvite heller da.. Fin bil du også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Hvis jeg hadde hatt E46 sedan, skulle den sett sånn ut. Veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Nei jeg vet det med felgene... det er ongoing.... -Men jeg liker ikke hvite heller da.. Fin bil du også! det kommer mye an på sammensettingen hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Peneste e46'n på leeenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charles Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Verre rå og gjennomført bil da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Liker denne jeg Må være deilig å ha SMG kasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå