Gå til innhold

330i E46 SMG. Nye bilder side 7!

Share

Anbefalte innlegg

Ikke JÆVLIG dårlig passform, kanskje bildet lyger litt, men sammenlignet med stål? Vel da suger den! Tror neppe den kan justeres så altfor mye mer, og dremel er ett must når du har en sånn luke.

For dere som har coupe, velg Vorsteiner sin luke. Deen ser mye penere ut, koster litt mer, men mye mindre hat i ettertid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke JÆVLIG dårlig passform, kanskje bildet lyger litt, men sammenlignet med stål? Vel da suger den! Tror neppe den kan justeres så altfor mye mer, og dremel er ett must når du har en sånn luke.

For dere som har coupe, velg Vorsteiner sin luke. Deen ser mye penere ut, koster litt mer, men mye mindre hat i ettertid!

der svarte du akkurat på mitt spm:)

VELDIG pen bil du har! gjorde seg med panser og bakluke. Jeg synes det så fett ut, selv om jeg for min egen del, fortsastt er i tankeboksen på om jeg skal sette dette på min e46.

Jeg lurer på å kjøpe inn samme panser og samme bakluke til min (skal få det for 18 000,- av en her på forumet) , men da buyde jeg gå for "originale delene" han selger og holde meg unna gsbildeler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG pen bil du har! gjorde seg med panser og bakluke. Jeg synes det så fett ut, selv om jeg for min egen del, fortsastt er i tankeboksen på om jeg skal sette dette på min e46.

Jeg lurer på å kjøpe inn samme panser og samme bakluke til min (skal få det for 18 000,- av en her på forumet) , men da buyde jeg gå for "originale delene" han selger og holde meg unna gsbildeler?

Det er bare en ting som teller, og det er Vorsteiner når det kommet til carbon. Alt annet er piss. Det koster litt mer, men når du har M3, bryr du deg mest om prestasjon og utseende, så jeg håper du ikke går for noen elendige etterligninger. Dersom Vorsteiner hadde laget carbon bakluke til sedan, hadde valget vært enkelt: Prisen betyr ingen ting i så lenge det ser bra ut! Lykke til! Hold deg unna alt annet enn Vorsteiner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne og smygleste litt på tråden om bilen din. Fet bil! Bare en sånn jeg kan drømme om! Håper det blir kompressor på meg og. Det hadde vært grisefett! Må få solgt sommerfelgene mine først, kjøpt nye og så kanskje kompressor. Krysse fingrene... Skal til ESS jeg og for håpentlig vis.! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne og smygleste litt på tråden om bilen din. Fet bil! Bare en sånn jeg kan drømme om! Håper det blir kompressor på meg og. Det hadde vært grisefett! Må få solgt sommerfelgene mine først, kjøpt nye og så kanskje kompressor. Krysse fingrene... Skal til ESS jeg og for håpentlig vis.! :)

takk for det, men du har også fin bil;)

ja, kompressor er verdt sin vekt i gull. anbefales :) apropo.. hehe. nå går jeg med halveis planer om smidd innmat og større kompressor fra ess:P

virker som jeg har havnet "trimme-fella".. mye vil ha mer osv osv. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om noen syke jævler som har satt turbo i E46 M3 og har 750whp! Sykt??

takk for det, men du har også fin bil;)

ja, kompressor er verdt sin vekt i gull. anbefales :) apropo.. hehe. nå går jeg med halveis planer om smidd innmat og større kompressor fra ess:P

virker som jeg har havnet "trimme-fella".. mye vil ha mer osv osv. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f90cz8ovicbx2biqhxfi.jpg

56ui4r6rtr3lxxqeqyl5.jpg

Heisann.

Jeg har samme ombyggingskittet til tv, men er litt skepp på å montere da jeg er nødt til å bygge om i bakkant.

Hvordan var dette og hva er den klumpen en må fjerne i bakkant?

Og passa klimaen rett inn under?

Måtte vel bruke ny innfesting, men slapp vel å bytte selve klimaen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde navi fra før så det var ikke så ille. Bak skjermen er det en liten sort boks. Åpne den først, den er festet med metallklips i forkant. Så legger du malen som fulgte med over og skjærer. Så enkelt. Ikke skjær i klimakjøleren, da er du fucked! Lykke til.

f90cz8ovicbx2biqhxfi.jpg

56ui4r6rtr3lxxqeqyl5.jpg

Heisann.

Jeg har samme ombyggingskittet til tv, men er litt skepp på å montere da jeg er nødt til å bygge om i bakkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er dumt med Vorsteiner-bakluken i mine øyne er at man ikke har mulighet for å lukke opp bagasjerommet uten nøkkel. Ser for meg at jeg hadde savnet denne funksjonen.

GS Bildeler sin luke er uaktuell for meg grunnet den ekstra linjen mellom lyktene som ikke passer inn noen sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på settett nå og det er ingen bruksanvisning.

Rammen og to metall-brakketter.

Er det en av disse jeg skal bruke som mal?

Hvor kjøpte du ramma? Hadde vært kjekt å vite..

Jeg hadde navi fra før så det var ikke så ille. Bak skjermen er det en liten sort boks. Åpne den først, den er festet med metallklips i forkant. Så legger du malen som fulgte med over og skjærer. Så enkelt. Ikke skjær i klimakjøleren, da er du fucked! Lykke til.

f90cz8ovicbx2biqhxfi.jpg

Heisann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem å få åpne luken til Vorsteiner. Du bruker jo bare alt det originale til og med låsen og "latchene" som låser luken. Alt er bare smakk-smakk på. Litt modifisering med dremel må du regne med, men ikke så mye som gs-luken. Kjør på! Svogeren min hadde vorsteiner luke uten prob på m3'en sin.

Det som er dumt med Vorsteiner-bakluken i mine øyne er at man ikke har mulighet for å lukke opp bagasjerommet uten nøkkel. Ser for meg at jeg hadde savnet denne funksjonen.

GS Bildeler sin luke er uaktuell for meg grunnet den ekstra linjen mellom lyktene som ikke passer inn noen sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem du har kjøt kittet av. Mitt er i alle fall ifra janus-design.de

f90cz8ovicbx2biqhxfi.jpg

56ui4r6rtr3lxxqeqyl5.jpg

Heisann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...