gaasen Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 har du bruksanvisning/malen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 http://www.janusdesign.de Fikk opp dette. Disse du har handla fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Ingen problem å få åpne luken til Vorsteiner. Du bruker jo bare alt det originale til og med låsen og "latchene" som låser luken. Alt er bare smakk-smakk på. Litt modifisering med dremel må du regne med, men ikke så mye som gs-luken. Kjør på! Svogeren min hadde vorsteiner luke uten prob på m3'en sin. Man må vel fortsatt åpne luken med nøkkel? Vorsteiner sin luke har jo ikke den listen som skjuler knappen for manuell åpning, eller er det gjemt en under der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Ingen problem å få åpne luken til Vorsteiner. Du bruker jo bare alt det originale til og med låsen og "latchene" som låser luken. Alt er bare smakk-smakk på. Litt modifisering med dremel må du regne med, men ikke så mye som gs-luken. Kjør på! Svogeren min hadde vorsteiner luke uten prob på m3'en sin. Man må vel fortsatt åpne luken med nøkkel? Vorsteiner sin luke har jo ikke den listen som skjuler knappen for manuell åpning, eller er det gjemt en under der? Det er bare med nøkkelen, ikke manuell slik som er på en orginal CSL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Har hørt om noen syke jævler som har satt turbo i E46 M3 og har 750whp! Sykt?? PFF sitt stage 4 kit = 900rwhp, 1100hp i motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 http://www.janusdesign.deFikk opp dette. Disse du har handla fra? Det er han som haar produsert det, men det var euro-spec som leverte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Begge funker. Ingen problem å få åpne luken til Vorsteiner. Du bruker jo bare alt det originale til og med låsen og "latchene" som låser luken. Alt er bare smakk-smakk på. Litt modifisering med dremel må du regne med, men ikke så mye som gs-luken. Kjør på! Svogeren min hadde vorsteiner luke uten prob på m3'en sin. Man må vel fortsatt åpne luken med nøkkel? Vorsteiner sin luke har jo ikke den listen som skjuler knappen for manuell åpning, eller er det gjemt en under der? Det er bare med nøkkelen, ikke manuell slik som er på en orginal CSL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Man kan bare åpne Vörsteiner luken med nøkkel men man trenger ikke å låse den opp bare trykke på nøkkelen så spretter den opp.. Funker helt fint. Man skal jo ikke bruke bagasjerommet i en m3 uansett. Ingen handlebil d vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Skamrå bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 grei børse det ! for en gang skyld syntes jeg m6 felgene passet litt til bilen.. er egentlig helt imot de, men.. Syntes bil din ser bedre ut med vinter felgene enn sommer.. black on black kræsjer litt! ellers pen, men forskjellig smak kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwess Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 strøgent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 Synes det jeg og... derfor står de til salgs... grei børse det ! for en gang skyld syntes jeg m6 felgene passet litt til bilen.. er egentlig helt imot de, men.. Syntes bil din ser bedre ut med vinter felgene enn sommer.. black on black kræsjer litt! ellers pen, men forskjellig smak kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 SELGES GRUNNET FAMILIEFORØKELSE. 05.03.09. BLITT PAPPA IGJEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 BLITT PAPPA IGJEN!! Gratulerer så mye! Og lykke til med salg av skamrå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Okei.... Jeg selger den ikke allikevel.... Kjøper heller en kjedelig familiebil som Touran eller Zafira for feriebruk og som konemor kan tøffe rundt i.... Med alle barnesetene selvsagt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå