Gå til innhold

330i E46 SMG. Nye bilder side 7!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen problem å få åpne luken til Vorsteiner. Du bruker jo bare alt det originale til og med låsen og "latchene" som låser luken. Alt er bare smakk-smakk på. Litt modifisering med dremel må du regne med, men ikke så mye som gs-luken. Kjør på! Svogeren min hadde vorsteiner luke uten prob på m3'en sin.

Man må vel fortsatt åpne luken med nøkkel?

Vorsteiner sin luke har jo ikke den listen som skjuler knappen for manuell åpning, eller er det gjemt en under der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem å få åpne luken til Vorsteiner. Du bruker jo bare alt det originale til og med låsen og "latchene" som låser luken. Alt er bare smakk-smakk på. Litt modifisering med dremel må du regne med, men ikke så mye som gs-luken. Kjør på! Svogeren min hadde vorsteiner luke uten prob på m3'en sin.

Vorsteiner sin luke har jo ikke den listen som skjuler knappen for manuell åpning, eller er det gjemt en under der?

Det er bare med nøkkelen, ikke manuell slik som er på en orginal CSL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge funker.

Det er bare med nøkkelen, ikke manuell slik som er på en orginal CSL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det jeg og... derfor står de til salgs...

grei børse det ! :)

for en gang skyld syntes jeg m6 felgene passet litt til bilen.. er egentlig helt imot de, men..

Syntes bil din ser bedre ut med vinter felgene enn sommer..

black on black kræsjer litt!

ellers pen, men forskjellig smak kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...