S.Bjørkås Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 min først bmw. slik så den ut da jeg hentet den i begynnelsen av desember. slik ser den ut nå med montert AE, nye emblemer, nye blinklys, justerbart senkesett og mtech 2 front. Har også lakert alle crome listene og grill svart. syns dette ble greit, men kommer til å bytte de i shadowline. prøvde å sote baklyktene men dette ble mislykket. hvis noen vil selge meg noen org.baklykter for en billig penge så blir jeg veeeeldig glad:D nye bilder chevyen og bimmeren;) og nå venter jeg bare på at påska kan bli ferdig sån at jeg kan få handlet og montert sommersko og tonet vinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Grombil Hvordan er interiøret? Sleng ut noen flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 ATbil du har vært å handla hos? Var å så på den der faktisk. Fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 la til noen flere bilder. kjøpte den på ATbil faktisk;) noe grunn til at du ikke handlet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Ja, ville ha en med mindre km, så kjøpte den jeg har nå der. Har handla bil der 2 ganger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 sant nok, er ikke så mye jeg bruker bmwen så fant ut det ikke gjorre noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Fin bil! Liker det du har gjort, men savna m-speil og m3-flipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 God bil detta Flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 m speil var også planen. glemte å skrive det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Likte oppdateringene! Grattis med pen bil og grom motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 var ikke dum den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Grei bil som dytter bra ifra! Ser nok bedre ut med noen skikkelige sommerfelger enn de som står på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Stilig bil med fin motor Hva bruker du sånn ca på mila med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 bruker sån ca litern på mila ++ hehe.kommer veldig ann på kjøringa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 jeg vurderer kanskje å selge den til fordel for noe som går litt bedre, noen som har noe anelse hvor mye jeg kan få for den? den er gått 195000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå