bad_ip Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Helvete den ripingen på m5en var grov! Der var nok mye misunnelse som fikk idioten til å finne på noe sånt. Kjenner eg blir skikkelig irritert! Skulle likt og visst hva som foregikk oppi hodet til de som finner på noe sånt.
jml Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Hadde jeg ferska noen i å gjøre sånn med bilen min, hadde jeg blitt puttet inn for drap. Jeg hadde forhåpentligvis unngått drapsdom hvist jeg hadde kommet over noe sånt, men grov lemlestelse er jeg redd det hadde blitt. Vet ikke om jeg hadde klart å beherske meg nok til å ungå det. Hadde det vært 15 minus skulle jeg ha hengt dem oppetter veggen, kastet ei bøtte med vann på dem sånn ca hvert 10 min. hadde det fortsatt vært liv i dem etter en times tid skulle jeg banka dem lett med ett jern rør, hivd på ei bøtte til og ringt purken. Jeg hadde sikkert fått pez av purken for det, men hadde gladlig tatt ei mnd eller to i buret for det.
Robbi3 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Hadde bare påkjørt personen jeg.. Da skal jeg vise vedkommende riper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå