knut-o Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Hei! Har fått en stor "nøkkelripe" langs høyre siden, på ca. en og en halv meter som går fra døra til bakskjermen... hva gjør jeg?? Noen som kjenner en billig lakkerer i oslo? evt. svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Hvis det bare er en ripe og ikke bulk så vil nok dette komme på 5000-10 000kr å få lakkert, er så utrolig unødvendig når slike ting skjer Men får du noen som gjør det svart så blir det nok billigere. Er minimalt med arbeid å slipe ut og maskere dette, så betaler egentlig nesten kun for lakken, minimalt med arbeidstimer forhåpentligvis. Håper det ordner seg for din del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Det finnes mange små mennesker i verden med triste liv Kjenner jeg blir motløs av slikt. Håper det ordner seg så rimelig som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 bimmerne mine er det stadig noen som må borti å ripe, bulke, stjele osv... Men nå har noen stukket av etter å ha kjørt i Opelen også, så da gjelder det ikke bare bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Sykt irriterende. Har fått ripa opp alle bilene mine hittil. Og det er ikke et uhell når det blir ripa inn ///M3 på bakluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Hva slags lugubre steder er det dere oppholder dere?? (inkludert min mor som har fått fiin nøkkelstripe to ganger på 6 mnd. etter hun fikk seg BMW). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 hatt 17 biler, aldri opplevd hit and run, oppringing, bulking eller annet hærværk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Har heller aldri fått oppripa lakk eller fått bulka ved parkering, men så parkerer jeg heller aldrig forran "inngangsdøra" til butikker eller kjøpesenter heller. Om jeg må gå noen meter spiller ingen rolle. Tror mange kunne ha unngått unødige riper og påkjørsler hvist man parkerer ett stykke unna. Så får man gratis trim også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Har heller aldri opplevd slikt etter 3 1/2 år på veien. Er veldig nøye med parkering på kjøpesenter. Parkerer aldri der det er trangt osv. Og helst litt unna. Hjemme står bilen i garasje. Så bilen er ikke så ofte tilgjengelig for slike idiotiske ting. Eneste ripen jeg har fått er en på panseret. Av en jævla katt! Den er ikke spesielt synlig, men ser du etter ser du en 15 cm lang strek. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Knut-o: Kan du kjenne ripen godt med neglen? Regner forsåvidt med det, men vist ikke kan den rubbes bort med Meguiars Scratch-x. Veit om en billig i Porsgrunn da men, retta, sparkla og lakka forskjermen min + steinsprut skader her og der for 2500, uten fargeforskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Knut-o: Kan du kjenne ripen godt med neglen?Regner forsåvidt med det, men vist ikke kan den rubbes bort med Meguiars Scratch-x. Veit om en billig i Porsgrunn da men, retta, sparkla og lakka forskjermen min + steinsprut skader her og der for 2500, uten fargeforskjell. Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Highway61 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Så utrolig meningsløst å gjøre sånne ting... Så forresten en M5 på finn som er ripa opp på panser og bagasjelokk. Vet ikke historien bak, men ser klart at de ripene er laget med vilje: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jml Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Hadde jeg ferska noen i å gjøre sånn med bilen min, hadde jeg blitt puttet inn for drap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 helt utrolig at folk kan finne på sånt. er jo ikke alle som har penger til å fikse slike riper helle. er jo ikke akkuratt billig og lakkere. synd det er så mye søppelhuer rundt omkring som finner på slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Hadde jeg ferska noen i å gjøre sånn med bilen min, hadde jeg blitt puttet inn for drap. Jeg hadde forhåpentligvis unngått drapsdom hvist jeg hadde kommet over noe sånt, men grov lemlestelse er jeg redd det hadde blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå