Gå til innhold

Noen har ripet opp bilen!

knut-o
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis det bare er en ripe og ikke bulk så vil nok dette komme på 5000-10 000kr å få lakkert, er så utrolig unødvendig når slike ting skjer :(

Men får du noen som gjør det svart så blir det nok billigere.

Er minimalt med arbeid å slipe ut og maskere dette, så betaler egentlig nesten kun for lakken, minimalt med arbeidstimer forhåpentligvis.

Håper det ordner seg for din del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller aldri fått oppripa lakk eller fått bulka ved parkering, men så parkerer jeg heller aldrig forran "inngangsdøra" til butikker eller kjøpesenter heller. Om jeg må gå noen meter spiller ingen rolle. Tror mange kunne ha unngått unødige riper og påkjørsler hvist man parkerer ett stykke unna. Så får man gratis trim også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller aldri opplevd slikt etter 3 1/2 år på veien. Er veldig nøye med parkering på kjøpesenter. Parkerer aldri der det er trangt osv. Og helst litt unna. Hjemme står bilen i garasje.

Så bilen er ikke så ofte tilgjengelig for slike idiotiske ting.

Eneste ripen jeg har fått er en på panseret. Av en jævla katt! Den er ikke spesielt synlig, men ser du etter ser du en 15 cm lang strek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knut-o: Kan du kjenne ripen godt med neglen?

Regner forsåvidt med det, men vist ikke kan den rubbes bort med Meguiars Scratch-x.

Veit om en billig i Porsgrunn da men, retta, sparkla og lakka forskjermen min + steinsprut skader her og der for 2500, uten fargeforskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knut-o: Kan du kjenne ripen godt med neglen?

Regner forsåvidt med det, men vist ikke kan den rubbes bort med Meguiars Scratch-x.

Veit om en billig i Porsgrunn da men, retta, sparkla og lakka forskjermen min + steinsprut skader her og der for 2500, uten fargeforskjell.

Hvem er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg ferska noen i å gjøre sånn med bilen min, hadde jeg blitt puttet inn for drap.

Jeg hadde forhåpentligvis unngått drapsdom hvist jeg hadde kommet over noe sånt, men grov lemlestelse er jeg redd det hadde blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...