Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, du leste riktig. Går det annt å bruke sort skokrem for å få sete skikkelig svarte og gode? tenker å sette dem inn med skinn og la dem stå noen timer før jeg tørker skikkelig av dem. noen som har prøvd?

Skrevet

Har en liten slitt flekk på en søm i skinnstolen på førersia som jeg faktisk tenkte og legge i litt svart skokrem. Men og legge skokrem på et større område hadde jeg nok ikke våget.

Skrevet

Fungerer fint med sort skokrem på sort skinn.

Har benyttet det på slitte områder på noen MBer jeg har hatt, og siden skinn er skinn enten det er i en MB eller BMW bør det fungere i BMWen også.

Sett inn det slitte området med skokrem og gni det skikkelig inn. Deretter lar du det stå litt før du polerer slik du lærte i militæret, så du får gnidd det ordentlig inn og fjernet det overflødige.

Skrevet

Har brukt skokrem på mine seter, men bare på mindre områder om gangen. Hadde små områder med litt stygg farge, og enkelte sprekker som var veldig lyse. La på godt med skokrem og ventet ca en halvtime før jeg tørket vekk igjen. Blir jo bedre enn det var, men helt 100% blir det ikke. Må nok ha skikkelige saker om du skal får det helt perfekt. Husk bare å tørk veldig godt av, så ikke skokremen setter merker på klærne på de som sitter i bilen :wink:

Skrevet

Når jeg kjøpte mine svarte skinnseter var de satt inn med noe skomkrem. Blanke som bare det men har vært et sant helvete få av. Nå har jeg renset med autoglym sitt skinn rens produkt 4-5 ganger og nå ser det endelig ut som jeg ikke trenger ødelege flere klær og se ut som et feier på hendene.

Skrevet

Tror nok jeg ville ha droppet skokremen og satset på et skikkelig fornyingsprodukt ala Swisswax som nevnt tidligere...

Skrevet

bare å gå over med skinn krem etterpå.

jeg gjør det slik. gjort det 10-20 ganger på mine biler.

først renser jeg skinnet. setter det inn med krem. lar det stå i 10-20 min med en del krem på.(fuktig)

tørk av over slaget med krem.

legger godt på med skokrem ikke i sømmene helst da sverter det etterpå. pga sømmen trekker ikke til seg fargen sånn som skinnet gjør.

jeg jobber godt inn sko kremmen der det er slitt å sprekker som er grå/hvite. når den er godt massert inn i skinnet så legger jeg godt på me

sko krem å la det stå i 15-20 min før det tørkes godt av.

gå godt over ett par ganger til slutt.

løkke til

• 4 months later...
Skrevet

Tar opp denne tråden igjen.. Noen som har noen før / etter bilder etter behandling?

Fører setet mitt er litt slitt på den ene "pølsa".

Er litt skeptisk til skokrem....

Skrevet
Hvis du ikke vil kjøpe Swisswax sin skinnfarge, så får du skinnfarge hos møbelforhandlere for en 200 lapp. Dropp skokremen.

Det hørtes jo ganske smart ut! :) skal prøve det tror jeg!

Skrevet

En bil skal ha BIL produkt! Ferdig med den saken.

Skokremen, grønnsåpa, Zaloen, tannbørsten, oppvaskekosten, ostehøvelen osv lar du ligge..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...