patricko Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Kjøpt i september nesten ubrukt. Som ny! et13-15 Ønsker bud
PenguiN- Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 feil innpress...at folk ALDRI lærer seg innpress forskjellene...helt utrolig....
wagon Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Hvis du selger bilen også er jeg interessert Sinnsyk fin M3.
patricko Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Hvis du selger bilen også er jeg interessert Sinnsyk fin M3. Bilen kommer nåkk til salgs iløpet av sommern når den blir ferdig.
b3m2w0 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 dekk dim? foran og bak? å ja de passer fint e36 bare bredde litt så funker det fint... hvor bor du?
patricko Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 215/40 og 245/35 mener jeg det var skal sjekke i kveld for å være sikker. bor i molde
kristian08 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 feil innpress...at folk ALDRI lærer seg innpress forskjellene...helt utrolig.... Utrolig tragisk å skrive noe slikt.. Dårlig dag eller..? Spar oss. Du er nok ikke verdensmester i alt heller..
Superbeetle Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 hehe....du skal ikke være lenge på et forum, el ha bilinteresse i mange dagene før du klarer å huske forskjellene på innpress mellom 3 og 5 serie da, jeg forstår han godt. I så og si hver eneste salgstråd så er det slike spørsmål, skulle nesten begynt å legge link til denne siden http://www.bimmers.no/statisk.php?id=hjulspecs i alle salgstrådene.. Det er omtrent som folk som ber om å få photoshoppet en M3 front på bilen sin.. Hvor vanskelig kan det være å tenke litt selv da...
icemanM5 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 hehe....du skal ikke være lenge på et forum, el ha bilinteresse i mange dagene før du klarer å huske forskjellene på innpress mellom 3 og 5 serie da, jeg forstår han godt.I så og si hver eneste salgstråd så er det slike spørsmål, skulle nesten begynt å legge link til denne siden http://www.bimmers.no/statisk.php?id=hjulspecs i alle salgstrådene.. Det er omtrent som folk som ber om å få photoshoppet en M3 front på bilen sin.. Hvor vanskelig kan det være å tenke litt selv da... Var akkurat som jeg skulle sagt det selv dette gitt... Takk, Superbeetle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå