benger Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Hei, mitt spørsmål er hvor dere kjøper felger? Syntes det er så dårlig utvalg her i landet, så jeg har begynt å lete rundt omkring i verden. De fleste her til lands selger felger fra martins, felgimport med TSW, AEZ Dotz og alt det der. Alle felgene er jo nesten klinlike. Og finner jeg noe jeg liker, så koster det fort 5000kr/felgen Ender opp med å kjøpe noe veldig mange andre har og vil jo helst kjøpe noen felger ikke alle andre har. Funnet flere nettsider som selger veldig bra felger til rundt 6000 - 7000kr inkl mva. Noen som har erfaring med å handle slikt fra f.eks UK eller USA ?
Mr.Silver Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 www.modbargains.com www.getyourwheels.com (der kjøpte jeg mine) Kjempe service.. Iallefall to som jeg kom på i farten..
PenguiN- Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 bare husk at det kan fort gå opp i opp med frakt og toll og slikt...dessuten, er litt greit å kjøpe felger lokalt for da kan du dra tilbake å klage osv...men enig, er alt for mye av det "samme gamle" her på berget...men av og till ligger det jo godbiter tilsalgs på finn.no nytt og brukt
benger Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Modbargains har jo mye bra Ja er klar over at frakten fort kan koste et par tusen, i tillegg til moms og toll. Tryggeste er jo å kjøpe lokalt, men da får man kanskje ikke det man egentlig ønsker. www.wheelzngrillez.com har en del nice som jeg kunne tenkt meg. www.rimstyle.com Får håpe at frakt, toll og moms ikke blir dyrere enn selve felgene.
k3n Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Anbefaler www.bmautosport.co.uk Kjempeservice og fine priser!
benger Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Ja den siden har jeg vært en del innpå, veldig mye fint de selger til bra priser! Virker som om de vet hva de selger og.
nimitz Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Spørsmålet er vel om du skal kjøpe felger som du liker, eller felger som ingen andre har? Synes det er et veldig bra utvalg her til lands. Så mye at jeg har store problem med og bestemme meg. Jeg mener at dekk og felger er forbruks vare. Kjøp felger som man har råd til og bytte når man blir lei. Hvem er det som går rundt og studerer om det er 2000 eller 5000 krones felger som sitter på bilen?
Gislius Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Handlet fra statene, www.ecklers.com det gikk meget fint! Kostet vel en 2-3000 kr i frakt for alle 4 felger... Sant det du sier me alle har samme felga, kjøpte nye i August, 2 i landet som kjøpte de.. Og nå har de komt på felgutvalget til GS =/ Så frykter det blir mange av de! (har allerde sett alt for mange! )
Gjest Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Anbefaler www.bmautosport.co.ukKjempeservice og fine priser! Bestillt fra dem selv? Husker du hva frakten kom på?
k3n Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Anbefaler www.bmautosport.co.ukKjempeservice og fine priser! Bestillt fra dem selv? Husker du hva frakten kom på? Har bestilt selv ja, frakten kommer på 80£
Morgan GS Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 hei Vi kommer med ca 19 nye type bmw felger denne sesongen Her er noen
Stephan.s Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Anbefaler www.bmautosport.co.ukKjempeservice og fine priser! Bestillt fra dem selv? Husker du hva frakten kom på? Har bestilt selv ja, frakten kommer på 80£ Har vært i dialog med Mark Blunden hos www.bmautosport.co.uk nå, og de nesten urealistiske fraktpriser mtp. hva mange andre aktører sender for fra Storbritania. De har også meget gode priser på felger mener nå jeg. Til tross for at momsen kommer i tillegg. Eneste minuset er at det ikke er et krav med TÜV papirer på felg i england, så ingen de har ikke disse papirene. Litt kjedelig hvis man skulle være så uheldig å bli stoppet i teknisk fra Statens vegvesen, og ikke kan oppdrive papirer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå