Gjest Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null
Spinx Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Det er faen med toppen av haugen av det styggeste jeg har sett av bmw :/ FYSJ
Stephan.s Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Et raskt søk på tlf numrene selger oppgir, heter han nok ikke Stian. Stygt å si det, men er nok trolig en av våre nye landsmenn. Men tok ikke mange sekundene å tippe dette utifra annonsetekst og bilens utseende
mehdios Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 haha morsomt eksemplar! nydligste baken på en bimmer jeg har sett! lexuslykter, spoiler på størrelse med en flyvinge og på toppen av alt... hengerfest ut av en stylingfanger! haha=P
xato89 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 har sett værre... faktisk! lurer på om han bare selger vinga.. løst på bar i hagen til sommern
OverKill Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Kunne fått solgt mye kebab fra denne... Hahaha:)
EirikL Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Har sett mye verre enn dette. Hvis man byttet ut front, hekk og vinge + litt i interiøret så har du plutselig en pen bil. Men er det ikke denne typen tråder admin og moderatorer ville ha slutt på?
Espen M33 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Hehe. Første jeg tenkte var at det er vel ingen som heter Stian som kjører sånn bil og skriver den type norsk
Tronstad Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 hahahaha.. fin bil ! hva var greia med 302 ? og skriver også 0.2l på cylindervolum,, oppvakt type !
Captain Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Noen som har blandet litt på tallene ja...herlig interiør...
bad_ip Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Så på utstyrslisten... har mine tvil på at det er diffsperre på den der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå