Robbi3 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Nok OT gutter! Til trådstarter: Det er jo fullt mulig det her Alt er jo mulig, men tror du bør sende en søknad først til BT
Hansh Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Det er fordi du heller går enn å bruke den Hehe, ja det må være noe slik ja Litt OT men: Så klart det billigste hadde vært å ikke hatt det spor av bilinteresse. Da hadde jeg kjørt rundt i en 86 modell Toyota Corolla og passa på så den ikke rusta opp. Da hadde jeg kunne hatt en billig bil, med billig forsikring, lite verditap og lite vedlikeholdskostnader til jeg gikk i grava. Men så lite bilinteressert er jeg heldigvis ikke En slik bil kunne fort blitt en tidlig grav...
nimitz Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Ofte spørsmål som dette her inne 1: Har en automat, mye jobb og bygge om til manuell 2: Har kjøpt hvit bil, dyrt og få den hellakket svart. 3: Har kjøpt diesel/bensin, dyrt og bygge om til diesel/bensin. Hvorfor da ikke kjøpe riktig farge/gearkasse/motortype og så slippe sånne problem i etterkant. Du som har tenkt og bytte ut en stillegående, kraftig og vellydende sekser motor med en støyende, illuktende dieselmotor. (nå tråkker jeg nok mange på tærne) Hvist du på død og liv skal ha diesel. Selg den du har og kjøp diesel. Det er det enkleste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå