bmw*327* Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Hvordan er det å montere noen el-seter ifra en 540 e34 i e34 uten el-seter orginalt? Tror det var 3 stk. kontakter under setene, en stor med 4 ledninger, 2 tykke (brun og rød) og to tynne. de to ander kontaktene var små. fikk ikke sjekket så mye, men om noen vet hva de forskjellige kontaktene er til hadde det vert fint takker for svar
Robin L Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 jeg ettermonterte el.seter på en e39. jeg la bare faststrøm på setet. måtte være 30A kurs. jeg koblet innpå rød og brun. de to tykkeste lederene på setet. mulig de to tynne på setet er til setevarme? er det memory på e34 seter?! var det på de jeg hadde, men de funket uten dette koblet opp
bmw*327* Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 ok, var det jeg og tenkte, fast strøm på den store kontakta, men det er 2 små kontakter til, noen som vet hva de er til? til de forskjellige bryterne /justeringene på sete kansje+ noen fler som vet?
Hoem Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Er det minneseter ? Isåfall er de ment å gå i "memory-rele boksen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå