Gå til innhold

Samsung PS50A556 50" Full HD plasma selges!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kvittering har jeg ja...men i og med at eksen var 2 meter lang og 1,5 meter høy og en halvmeter brei så måtet jeg kaste denne...

Ja, hvis eksen din hadde de dimensjonene du beskriver, skjønner jeg godt at du kastet den, hehehe

:lol:

(noen skriveleifer bare utnyttes...)

Grattis med jobb!!

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
thanks :) hehe, netcom...jobb er jobb for øyeblikket for meg...måtte flyttet hjem om jeg ikk fikk meg jobb...så jeg tar denne jobben men er på utkikk etter en mer "lukrativ" jobb i mens...klesbutikk,bar osv..takk folkens, har vært litt "nerrimellom" da jeg bor 150 mil hjemmefra og alt så ut til å gå i dass..

På kundesenter? :) hehe...

Jobber selv som utvikler på Ventelo med å lage diverse applikasjoner og drikker kafe. Og 2 deltidsjobber som er mer eller mindre ulønna. Bartender på Østsia (skal jobbe i morra på lesbisk aften, haha) og nettverksadministrator på Studentskipnaden (hvor bimmersbasen blir driftet fra :) )

Er lett å få jobb her i sør. vet om flere åpne (lønna stillinger).

Skrevet

kundesenter ja..utgående..."God dag Markus Vang fra Netcom some ringe, æ lure på om....hallo?" hehe :)

Trur æ hold mæ i trøndelag, men æ skal si ifra om æ pakke snippsekket og e på tur nedover! :) (ps; lesbekveld? nærmar himmeln kommer du ikke...bære husk å spørre om det e nånn som trur på omvendelse....og kjør på!)

Skrevet
kundesenter ja..utgående..."God dag Markus Vang fra Netcom some ringe, æ lure på om....hallo?" hehe :)

Trur æ hold mæ i trøndelag, men æ skal si ifra om æ pakke snippsekket og e på tur nedover! :) (ps; lesbekveld? nærmar himmeln kommer du ikke...bære husk å spørre om det e nånn som trur på omvendelse....og kjør på!)

Kan jo hende de spiller på begge sider av gjerde. :) Skal ha senvakta fra 21.00 og utover når alkoholen renner inn =)

Vang ja... Ikke langt fra mitt etternavn Wang :D lol... (jauda, jeg e norsk)

Skrevet

thanks!

Æ vet ikke...min e jo dyrar i utgangspunktet..men muligens den der e litt nyar..vet ikke helt...:) gå på lydogbilde.no og søk og se om di har testa den :)

Skrevet
thanks :) hehe, netcom...jobb er jobb for øyeblikket for meg...måtte flyttet hjem om jeg ikk fikk meg jobb...så jeg tar denne jobben men er på utkikk etter en mer "lukrativ" jobb i mens...klesbutikk,bar osv..takk folkens, har vært litt "nerrimellom" da jeg bor 150 mil hjemmefra og alt så ut til å gå i dass..

Får håpe det hjalp på humøret med disse mekkekveldene våre :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...