Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hihihi, og jeg som bare postet et bilde for å vise hvor lav en supersportsbil egentlig er i forhold til en vanlig sedan :lol:

Nja... dette er jo et diskusjonsforum og ikke en blogg... så alt er som det skal være... :wink:

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg vet hva jeg hadde valgt om jeg skulle hatt en superbil...

Mercedes_CLK_GTR_red.jpg

Den hadde jeg også valgt.. uten tvil.

Ellers er Bugatti Veyron et alternativ ; )

Men har ikke råd til noen av dem i dag :roll:

Skrevet

Mercen er 0.1 sek raskere 0-100, men porschen har 8km/t høyere toppfart...

Veyron hadde også vært aktuell ja, men det er så synd det er VAG..

Skrevet

Veyron hadde også vært aktuell ja, men det er så synd det er VAG..

Det er Porsche som eier Bugatti nå (gjennom eierskapet av VAG) og den godeste Ferdinand Piëch (som står bak Bugatti Veyron) er faktisk barnebarn av Ferdinand Porsche... :wink:

Skrevet

Som jeg har sagt før er jeg ikke veldig begeistret over slike "superbiler". Skulle hatt en ville det enten ha vært en av den eldre typen (tenk Lamborghini Muira, Ferrari 250-serien og slikt) eller en med v16. Når jeg var ung hadde jeg en eldre onkel som drømte om en førkrigs-Cadillac. Det var ikke Cadillac-navnet han var ute etter, men som han sa: du kan aldri få nok sylindere. For det er Cizeta v16 min superbildrøm.

cizeta-v16_2.jpg

Og her er lyden om vi skal tro tittelen på videon (jeg har ikke fått installert drivere til høytalerne etter at snøstormen tok både strømmen og harddisken, så jeg vet ikke hvor godt klippet er):

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...