Fredrik Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Hihihi, og jeg som bare postet et bilde for å vise hvor lav en supersportsbil egentlig er i forhold til en vanlig sedan Nja... dette er jo et diskusjonsforum og ikke en blogg... så alt er som det skal være...
EirikL Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Her er et par videoer med golyd fra begge bilene http://www.youtube.com/watch?v=zC7I-QaG7z4
rolfi Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Jeg vet hva jeg hadde valgt om jeg skulle hatt en superbil...
donutz Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Jeg vet hva jeg hadde valgt om jeg skulle hatt en superbil... Den hadde jeg også valgt.. uten tvil. Ellers er Bugatti Veyron et alternativ ; ) Men har ikke råd til noen av dem i dag
Robbi3 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Dt er en MB CLK GTR Var ikke det rundt 600hk i denne a?
Thomassino88 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 men bare ta den dere så tar jeg den her.så ses vi i speile
rolfi Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Mercen er 0.1 sek raskere 0-100, men porschen har 8km/t høyere toppfart... Veyron hadde også vært aktuell ja, men det er så synd det er VAG..
Fredrik Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Veyron hadde også vært aktuell ja, men det er så synd det er VAG.. Det er Porsche som eier Bugatti nå (gjennom eierskapet av VAG) og den godeste Ferdinand Piëch (som står bak Bugatti Veyron) er faktisk barnebarn av Ferdinand Porsche...
camxer Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Her er et par videoer med golyd fra begge bilene http://www.youtube.com/watch?v=zC7I-QaG7z4 Den diggeste lyden jeg har noen gang hørt fra en bil var fra en Lamborghini Countach LP500S med Kriesseig F1 eksos http://www.youtube.com/watch?v=foDcLUhUKqI Lyden er helt rå da de tar et "run" med den bilen der...
Galro Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Som jeg har sagt før er jeg ikke veldig begeistret over slike "superbiler". Skulle hatt en ville det enten ha vært en av den eldre typen (tenk Lamborghini Muira, Ferrari 250-serien og slikt) eller en med v16. Når jeg var ung hadde jeg en eldre onkel som drømte om en førkrigs-Cadillac. Det var ikke Cadillac-navnet han var ute etter, men som han sa: du kan aldri få nok sylindere. For det er Cizeta v16 min superbildrøm. Og her er lyden om vi skal tro tittelen på videon (jeg har ikke fått installert drivere til høytalerne etter at snøstormen tok både strømmen og harddisken, så jeg vet ikke hvor godt klippet er):
sveinern2 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Eneste superbilen jeg virklig liker, er Lamborghini Murcielago! Fy for en bil! Såg den live en gang, og etter det har jeg vær forelsket! Skal ha en slik en gang!
B3KK15 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 skulle ville hatt en go gammel strøken 70 talls ferrari.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå