ssperf Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Gale mennesker..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Ser ut som det står PL på skiltet. Mange E30'er som er ødelagt i polen med stygg styling og piss. Selvfølgelig finnes dette mange andre plasser også så jeg mener ikke at Polen er det landet som ødelegger alle E30. Bare slik at det er sagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 hahaha!! mye jalla greier i polen, men det var en av de værste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Hydr, hydr! Har sett denne før og den må jo være ment som en spøk? Hvis byggeren i ramme alvor gjorde dette fordi han syntes det var tøft, burde han bli fradømt retten til å forplante seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 E DET MULIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Noen som vet om det er mulig å kjøpe slikt e46/e60 hybrid conversion kit til e36? Det hadde vært kuuuuuuult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Er det E30 med Z3 front og pre-facelift E46 lykter og 5-serie baklykter og hva mer? Herregud, noe så forferdelig stygt.. Huff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Syns det verste er at det blir produsert så mye stygg styling i det hele tatt. Burde ikke bli godkjent av biltilsynet å ha så stygg plastikk (for biler i Norge). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Sånn MÅ jeg bare skaffe til E36:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Sånn MÅ jeg bare skaffe til E36:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Ikke mobb bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 hahaha jeg dæver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 De fleste fra polen, litauen, estland osv, pleier å være jævli flinke til å ødelegge flotte BMW'er. Men ingen regel uten unntak, fins noen fine men ikke mange fra den kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Denne bilen var sikkert fin mens den gikk i Norge/Sverige/Danmark, før den ble stjålet og voldtatt i Polen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 han skal ha for innsatsen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå