Joan E36 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 hahahahahahahaha Dette må være det groveste innen voldtekt i verdenshistorien
MortenK Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Denne bilen var sikkert fin mens den gikk i Norge/Sverige/Danmark, før den ble stjålet og voldtatt i Polen. haha, nå lo jeg godt!
Johnsen Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Er det Impreza-hekk på den? rareste kombinasjon eg har sett! men at det var så inni hælvete stygt, veit eg ikke! Men veldig spesiellt!
Buddy Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 han skal ha for innsatsen da nei,syns egentlig ikkje det.
Mr.Silver Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Fytti helvete... det der var grusomt. Kan ikke fatte å begripe at folk orker å legge så mye jobb for å få til noe så stygt....
S.Arnesen Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Er det Impreza-hekk på den? rareste kombinasjon eg har sett! men at det var så inni hælvete stygt, veit eg ikke! Men veldig spesiellt! Det er vel e46 front og e60 hekk...
Bauge Racing Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 syns no fronten såg passe bra ut da .. men ihelvete hekken ÆSJ
ssperf Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 syns no fronten såg passe bra ut da .. men ihelvete hekken ÆSJ SERIØST?! Hvis de syns E46 fronten er så sinnsykt tøff i Polen eller Litauen eller hvor nå dette er, så kunne de vel bare rappa en E46 istedet for en E30 da!
t0rerik Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Bare jeg som tenker photoshop her? Fantastisk stygt, og skulle vel ikke overraske meg om noen faktisk har lagt så mye jobb i bilen, men synes nesten det er litt for ille til å være sant.
Lars89 Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Har sett mye værre. Den der er ihvertfall bra bygd (ser det ut som...)
MortenK Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Har sett mye værre. Den der er ihvertfall bra bygd (ser det ut som...) Disse bildene har jeg sett i en annen tråd, men vet ikke hvilken. Er vertfall full av dritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå