Deep Dish Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Begge to. Skjekk veivhusventilasjonen. Jeg har beskrevet hvordan dere enkelt kan ta en test som fungerer så som så. Dette er noe dere begge klarer å fikse selv.En frosset veivhusventilasjon er ikke utenkelig, nå som det har vært så kaldt rundt om i Norge. Takker for tipset, skal ta "Flid"-testen i kveld...
S.Nilsen Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Sjekket ut tipset fra flid.det var trykk da jeg åpnet påfyllings lokket.. men det hoppet ikke av da den sto og gikk med lokket løst.. eneste var at det bra med luft ut da jeg åpnet lokket... off
Fliid Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 S. Nilsen. Skjekk utluftingen. Veivhusventilasjon med andre ord. ; ) Legg merke til om det er en lyd når du har det av med motor i gang, suge lyd, intens greier. Ødelagt EGR betyr det. Kan gi slike symptomer som blir beskrevet.
S.Nilsen Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Ok får sjekke.Prøver og finne noen bilder av dette i haynes boken men lite og finne om akkurat dette..
Fliid Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Søk eter tekniske linker på forumet. Så finner du bentley til din aktuelle motor.
Deep Dish Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Prøvde å gå ut å se nærmere på den, men med 11 minus grader og null lys, ga jeg opp. Skal ta å kjøre bilen min inn i en varm garasje å la deg stå til opptining til i morgen.....
S.Nilsen Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 Nå er bilen fikset ble ny topp deksel pakning 3 div nye slanger og litt rengjøring av veivventilhuset og en skikkelig motor vask så er den gulle god igjen! ble noen lapper men men.......
E36Cab1 Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 S. Nilsen. Skjekk utluftingen. Veivhusventilasjon med andre ord. ; ) Legg merke til om det er en lyd når du har det av med motor i gang, suge lyd, intens greier. Ødelagt EGR betyr det. Kan gi slike symptomer som blir beskrevet. Hvordan har en EGR ventil noe med PCV systemet å gjøre ?!?
Fliid Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 S. Nilsen. Skjekk utluftingen. Veivhusventilasjon med andre ord. ; ) Legg merke til om det er en lyd når du har det av med motor i gang, suge lyd, intens greier. Ødelagt EGR betyr det. Kan gi slike symptomer som blir beskrevet. Hvordan har en EGR ventil noe med PCV systemet å gjøre ?!? Beklager. Tenkte på veivhus ventilen. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /19643.gif
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå