Gå til innhold

Lyd oppgradering E61.Earthquake SWS-8, JL HD900/5,BSW Stage1


Anbefalte innlegg

Da er omsider BSW elementa montert i dørene framme også. Var ganske kurant å få av dørsidene for montering. Måtta først løyse to skruer. Ein framme og ein bak Airbag merker:

IMG_1063.JPG

IMG_1064.JPG

Når desse var løyst var det klips rundt heile dørtrekket, samt eit klips i midten. Dette løyser ein til slutt ved å lirke dørtrekke litt opp når alle dei andre klipsa er løyst.

Måtte løyse ein del av kablinga frå sjølve døra, men tok ikkje dørtrekket heilt av. Viktig å ikkje koble av airbagen. Da blir det feilmelding på bilen. Var kurant å komme til sjølv om alt var tilkobla.

IMG_1066.JPG

Her ser du orginal elementet:

IMG_1068.JPG

Her er BSW elementet montert og ekstra lyd demping limt på:

IMG_1069.JPG

Deksel rundt diskant elemenet er berre festa med eit klips, så det var veldig enkelt å få løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fått testa BSW elementa ein del nå og dei spiller faktisk meget bra sjølv om eg ikkje har fått koble til forsterkaren på desse. Er vesentlig betre lyd i desse i forhold til original elementa. For dei som kunn er ute etter betre lyd kan eg absolutt anbefale oppgradering kunn med BSW element. Dette er ein relativt enkle oppgradering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Takker for en flott tråd.

Du er jo en stereo geni! Tenker på noe av samme oppgradering. Har da E60 navi proff med minste høytaler serien (6 stk). Planen i første omgang var å koble på en Blaupunkt PNP forsterker og bytte bassene under stolene. kan jeg drive alt med en 4 kanals da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for en flott tråd.

Du er jo en stereo geni! Tenker på noe av samme oppgradering. Har da E60 navi proff med minste høytaler serien (6 stk). Planen i første omgang var å koble på en Blaupunkt PNP forsterker og bytte bassene under stolene. kan jeg drive alt med en 4 kanals da?

Du bør nokk gå for ein 5 eller 6 kanals forsterker slik att du kan få ein deling på sub'ane under sete og mellomtone i dørene. THA 555 vil være eit greit alternativ tur eg. Da må du også trekke nye kabler til enten dørene eller subane(I og med att dette går på same kabel på den minste pakken). Det enklaste vil nokk være å trekke til stubbane. Kor har du tenkt å montere Blaupunkt forsterkaren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå funnet ut at jeg har hifi-pakke 676A, samme som trådstarter. Da har jeg en forsterker på 2x40w som driver bassene. Da kan jeg bytte denne ut og bytte til earthquake sws8 under stolene. Dette bør jo bli en bra start:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er ny forsterker bestilt. Alpine PDX-5 forsterkaren har altså ikkje støtte for høgnivå inngang, så alternativet var å kjøpe høg til lavnivå adapter eller byte forterkaren til ein som har høgnivå inngang. Det blei ny forsterkar. Har nå bestilt ein JL Audio HD900/5. Dette skal være den beste klasse D forsterkaren som er å oppdrive. Den har 4 x 100 watt + 500 watt RMS til sub kanalen. Dette burde holde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg laga til adatper sjølv. Trur eg har liggande deler til eit til dersom du ønsker å kjøpe. NB: Har du Hifi pakken (676) er kunn signal til subbane som er her. Du kan ikkje hente mellomtone og diskant frå denne. Her er bilde av det:

IMG_0200.JPG

IMG_0189.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg la i dag kabler i min E61 som har standardsystemet, uten forsterker i venstresida bak.

Jeg brukte en High-low koverter for å få signal, og var så heldig at jeg fant høytallerledningene som går mot taket i bunten på høyre side :)

Hvis noen sliter med å få signal med samme system som meg og vurderer å bruke en High-low mot høytallerne i taket er det bare å si ifra så kan jeg ta bilder slik at dere lett finner riktige kabler. Jeg måtte også gruble litt før jeg fant en remote ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har sjekka ut diverse alternativer, da jeg også kan tenke meg bedre lyd enn den opprinnelige, som slett ikke er noe å skryte av.

Kanskje dette kan være noe?

Audio-System X-ION 200.

Har fått gode tilbakemeldinger fra flere tester i Tyskland.

3 forskjellige trinn i oppgraderingen, fra kr. 3 500 til 7 000.

Dynalink forhandler den enkleste pakka her i landet, ellers finnes den både på ebay og hos flere forhandlere i Tyskland.

Er det noen som har testet ut denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av høytalera så har ein to alternativ som passer rett i. Det er Audio-System X-ION 200 som Hammerz skriver, samt BSW pakken som kunn består av mellomtone og diskant.

Ei lita oppsummering:

Alternativ 1:

BSW Stage 1 til E60/E61 (mellomtone og diskant framme og bak) - Pris ca 4500 inkl frakt, MVA og fortolling til Norge

Earthquake SWS-8 sub - Pris ca 2500 for to stk plus eit par hundre for kontakter.

Alternativ 2 som Hammerz skriver om her:

Det er Audio-System X-ION 200 (Sub, mellomtone og diskant framme) - Pris 3500,-

Uansett kva for sett ein velger bør ein også inn med ny forsterkar. Her er nokon alternativ som har støtte for Høgnivå inngang samt ballanced differential signal"

Her er nokon alternativ:

- JL Audio 900/5 (4x100 watt + 1x 500) - Pris 750 - 1000 $. Skulle vell bli 7000 - 8000 inkl frak, MVA og fortolling til Norge. Eg har denne og den fungere meget bra!!. Trulig den beste klasse D forsterkaren som er på markedet i dag

- Blaupunkt THA-555. Mykje brukt og har eigen adapter kable for tilkobling til orginal spillaren. Pris 3000 - 4000,- trur eg.

- Kicker ZX700/5 - Pris 400 - 450 $. Skulle vell bli 3500 - 4000 levert i Norge. (Pass på å kjøp 2010 modellen) Har også hørt nokon klage over litt støy på denne

- Apline PDX-5 - Pris 400 - 450 $. Skulle vell bli 3500 - 4000 levert i Norge. Denne må ha høg til lav nivå adapter da den ikkje har støtte for høgnivå inngang.

Er også viktig å avklare for for annlegg ein har i bilen. Dette vil være styrande for korleis ein kan oppgradere. Har ein t.d. Logic7 (Hifi pro) eller Individual så går signala på fiberoptisk kabel bak til forsterkaren, slik att ein må hente ut signala etter forsterkaren. Det er også ulikt på Hifi pakke på biler før og etter 2009l. På biler før 2009 blir mellomtone og diskant dreven av HU (Radio/Navi enhet) mens subbane er dreven av ei eigen forsterkar plassert bak i bilen. På 2009 og nyar har ein eigen forsterkar på alt plassert bak i bilen. Det er faktisk desse som er desidert enklast å oppgradere av alle. Da kan ein byte heile forsterkaren og hente både inn signal og alle høytalerkablane bak. Ein for også kjøpt adapter som eg kobler til orginal kontakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...