Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva den hadde vært verdt hvis den ikke hadde vært iX er urelevant. Dette er en ix med manuell kasse, skinninteriør og bra pris! Hva mer ønsker man seg.

Kunne jeg sett meg råd hadde det blitt Haldentur på mandag.

Skrevet
hmm. får se litt skeptisk siden det virker som det er litt kaross rust og dårlig vedlikeholdt. virker ikke som bilen har vært i hendene på en som liker biler i allefall. ingenting ser ut so det er byttet på den kjipe felger er det og. helt seriøst hvor mye hadde denne vært verdt viss det ikke var ix??tror ikke jeg hadde betalt 20000kr for denne da med tanke på ka man får.

Er du interessert i 4-hjulsdrift? Hvis ikke, så er det jo bare å finne seg en annen. Skjønner heller ikke helt poenget med denne tråden da.

Skrevet

ja er int i 4x4. meningen med tråden var at bilen er 16år gammel og lå i samme prisklasse som en e39. km stand på 250000km. og ville høre på om noen visste om de låg så høyt og det gjorde de visstnok så legger kanskje inn bud på 35000kr i morra.

Skrevet

Skjønner ikke helt problemet til folka på forumet her. Hvis dere sjekker prisene på E34, så må du betale rundt 25-30.000kr for en 92 520i som må fikses litt på. For å få en strøken 520i, må du betale ca 40.000kr. For en 525i, må du fort opp i 50.000kr for å få en i bra stand. Så selv at flere 525ix lå til 70.000-85.000kr rett før vinteren. Men så var disse i bra stand også da. Ix'en skal ligge litt høyt i pris, og skal være en bil som holder deg bra i pris. Dette fordi det neste alternativet du har til 5-serie og firehjulstrekk er en e60, og de koster ca en halv million.

Delene til 525ix er helt klart litt dyrere enn vanlig. Av understellsdeler, så er jo det meste annerledes enn vanlig 525i. Merket dette selv da jeg måtte bytte dempere på min 525ix. Framdemperne kostet 2500kr stykket fra koed. Hos forhandleren min skulle de nesten ha det dobbelte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...