raymond m Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Hei! Kjøpte bilen i sommer som en original M3. Vil holde den stort sett original også da jeg liker den som den er, men litt småting vil bli gjort. Litt om bilen: Er en sort 90-modell, men registrert som 89-modell. Bilen har rullet 156 000km. Kommer flere bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Rått! En av få biler med svart senter i felgene jeg liker Gromt med de røde detaljene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Meget pen bil, skulle jeg satt fingeren på noe, så måtte det vert DTM stussene bak, å så synes jeg felgene var et hakk for store. Har du interiørbilder og motorbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schviiin Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Kjempe flott bil du har skaffa deg! Heil perfekt i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Strøkent Aldri sett E30M3 i trondheimsområdet samt i det hele tatt, jeg får ha øynene åpne nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 Strøkent Aldri sett E30M3 i trondheimsområdet samt i det hele tatt, jeg får ha øynene åpne nå da Heisann, Takk. Jobber på Tevodekk så er bare å stikke innom til sommeren å ta en titt på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Slik skal en E30 M3 se ut dette må vere en av de fineste M3'ene i norge Perfekte felger til bilen kunne tengt meg denna ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Strøken bil! Hadde vurdert å skifta felger, men funka veldig bra de som sitter på også Motor sitter i da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Meget pen bil, skulle jeg satt fingeren på noe, så måtte det vert DTM stussene bak, å så synes jeg felgene var et hakk for store. Deler Tommy's tankegang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 PEN bil du har fått deg! Så meget pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Meget pen bil, skulle jeg satt fingeren på noe, så måtte det vert DTM stussene bak, å så synes jeg felgene var et hakk for store. Deler Tommy's tankegang... Enig. Ta vekk lyktene nede også så blir det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Alle kan ikke ha lik bil da Synes den var meget pen, behold den som den er du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 Takker for alle tilbakemeldingene:) Grøftlysene skal byttes ut med carbon inntak. Samt jeg skal få på sorte baklykter. Har vudert og bytte ut bakpoten,men det for stå inntil vidre. Vuderer og få på justerbart understell og bedre bremser rundt om,da min bror er gira på og få bilen ut på banen Bilder innvendig kommer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 aaaahhh!!! Nydelig bil Er det noe jeg kan sette pekefingeren på så er det felgene, liker ikke sorte senter på e30..men det er min mening! Lykke til med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå