dram1983 Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Noen som har noen tips til ting man kan gjøre for å få litt bedre ytelse? Utenom å måtte bytte motor, sette på turbo eller kompressor...
GiljeN Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 er desverre lite å hente har jo porting,kam,luftfilter,chip osv:) men det svarer seg som regel aldri GiljeN
dram1983 Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 Bytt bil! det var ikke akkurat det jeg spurte om da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
S.Arnesen Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Turbo eller kompressor, alt annet er bortkasta penger...
Hoem Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Om dere leser førsteposten så ser dere "Utenom å bytte motor, montere kompressor/turbo" SÅ da er jo ikke det et valg for han. Desverre er det nok lite å hente på denne motoren, du kan jo borre opp blokka, skifte veiv, porte, kvassere kam og chip for dette, men om dette er verd effektøkningen vet jeg ikke helt... NA trim på en så kjedelig motor i utgangspunktet er ikke noe lønnsomt, hadde det vært en M20 derimot så hadde det vært verd det
todleif Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Bytt bil! det var ikke akkurat det jeg spurte om da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bortkasta penger å na trimme bilen din! Du kan f.eks. bytta kammer, chippe, bytte eksosanlegg osv for 30-40k. Bilen får litt fleire hester. (har ikkje peiling, men kanskje 25hk viss du gjære det skikkeligt?) Kva er bilen verd etterpå? 3 kr meir kanskje? Og har du automat?!!!
Lars89 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Grenrør, fjerne katalysator, chip og luftfilter vil hjelpe litt, men en 5-serie stasjonsvogn med 2liter og automat er ikke det beste utgangspunktet hvis du er ute etter fart og spenning En 540 er ikke ekstremt mye dyrere... (sorry)
Nytern Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Kjøp deg en annen bil og slutt å være så nærtagende! Spørsmålet ditt er like idiotisk som det er søkbart. Finnes 30212 tråder om dette fra før, ca alle med samme konklusjon. Det er ikke verdt det! Vær fornøyd med det du har, bruk en haug penger på noen få hk ekstra eller kjøp deg noe annet.
dram1983 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 er fornøyd med bilen jeg har, men lurte bare fordi jeg var nysgjerrig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå